kelwin Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 bij missie 2 van Back ps2 kom ik niet verder dan ben ik zo ver dan staat er : search the farm building. ik weet wat dat betekend maar waar staat dat gebouw dan , kan iemand me helpen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 bij missie 2 van Back ps2 kom ik niet verder dan ben ik zo ver dan staat er : search the farm building. ik weet wat dat betekend maar waar staat dat gebouw dan , kan iemand me helpen Als het goed is bén je ten tijde van dat bericht al in The Farmbuilding. Wat ze bedoelen, is dat je het moet 'doorzoeken'. Als ik me niet vergis is het een verlaten boerderij, die deels is afgebrand. Er lopen verschillende vijanden rond, die zich hebben verscholen in het huis. Als je ze eenmaal hebt neergeschoten, volgt het spel automastisch. Reageren
stefan321 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 bij missie 2 van Back ps2 kom ik niet verder dan ben ik zo ver dan staat er : search the farm building. ik weet wat dat betekend maar waar staat dat gebouw dan , kan iemand me helpen Als het goed is bén je ten tijde van dat bericht al in The Farmbuilding. Wat ze bedoelen, is dat je het moet 'doorzoeken'. Als ik me niet vergis is het een verlaten boerderij, die deels is afgebrand. Er lopen verschillende vijanden rond, die zich hebben verscholen in het huis. Als je ze eenmaal hebt neergeschoten, volgt het spel automastisch. ja en om het nog even wat duidelijker te maken... je moet als het goed alle 5 huisjes doorzoeken als je er 1 heb doorzocht staat er dat je er 1 of 2 tm 5 hebt gehd daarna komen de vijanden schiet ze neer en missie is voorbij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.