Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens,

Na het modden van deze ambulance vind ik die zwaailichten ERG fout!

zie het screenshot HIER. Ik heb 2 blauwe zwaailichten maar nog doet hij rood en wit :(, is dit veranderbaar? Zoja, hoe!!

Ik denk dat die achterzwaailichten het nooit zullen kunnen doen dat snap ik wel, maar kan ik die voorste veranderne?

Thx.

Geplaatst:

Allereerst welkom. Ten 2de Pax is een voetbal club hier in de buurt xD . Ten 3de het is wel te doen alleen heel moeilijk.

Geplaatst:
Allereerst welkom. Ten 2de Pax is een voetbal club hier in de buurt xD . Ten 3de het is wel te doen alleen heel moeilijk.

Lol, mijn naam is niet als je voetbalclub bedoelt ;), PaX is mijn in-game name voor games al jaren!

Weet jij toevallig ergens waar een tutorial staat waar dat beschreven staat?

Geplaatst:

mag ik de .txds bekijken? misschien kan ik het veranderen. en trouwens. waarom heb je een kenteken uit Engeland met een stuur aan de linker kant?

Geplaatst:

Off- Waar woon je dan, Pax is toch van Hengelo(Gld)? On- Ik denk dat het aan de TXD's licht. Die zijn verandert en dus is de sirene ook niet meer goed ;)

Geplaatst: (bewerkt)
mag ik de .txds bekijken? misschien kan ik het veranderen. en trouwens. waarom heb je een kenteken uit Engeland met een stuur aan de linker kant?

Het is een Frans Kenteken hoor ;) het uploaden van het Txd bestand faalt steeds als ik hem via gtaforums upload daarom heb ik hem bij Mega File Upload geupload.

>>Klik hier voor de Ambulance.txd<<

je moet daar wel even 30 secs w88 voordat je het mag downloaden.

oh en nog btw, ik kom uit 's-Hertogenbosch (NB)

Bewerkt: door pax
Geplaatst:

Welles! In vehicle.txd zijn sirene textures, een rooie, en 1 blauwe. vehiclelights128 en vehiclelightson128 zijn die bestanden. Hopelijk kun je hier wat mee

Geplaatst:
Welles! In vehicle.txd zijn sirene textures, een rooie, en 1 blauwe. vehiclelights128 en vehiclelightson128 zijn die bestanden. Hopelijk kun je hier wat mee

Ja,maar de politiesirenes krijgen dan ook een andere kleur, dit verandert alle sirenes!!!

Dit is alleen te doen met 2dfx, maar enigste die dit kan is hier helaas gebanned.

Hij had een Japanse site, waar dat op stond, en hij had een onlinevertaler gebruikt.

Zijn profielnaam is GTA_XP, probeer hem maar te bereiken.

Greetz

Geplaatst:

Ik blijk hieruit dat het dus gewoon heel moeilijk is dus laat ik het erwel bij zitten

Tog heel erg bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...