Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik hou niet van dat gekloot op photoshop rolleyes, daarom wil ik nu vragen, weet iemand een site/site`s voor me waar je mooie banners hebt of wat dan ook?, geef me maar een site dat met banners te maken heeft dan vind ik het al lang goed ;) , heb met google gevonden maar kwam niet zon mooie banners tegen zie me handtekening! ;):( . dus weet jij een goede site altijd welkom!.

Geplaatst:

ZoHee! Volgens mij staat er toch echt in de regels dat je geen links mag geven, en hier tel ik er 8 :blink: Ik denk dat je voor sites een PM moet sturen jongens..

Geplaatst:

Duss ik mag wel een link geven naar mijn tennisclub site maar niet naar een andere GTA site? Dat vind ik wel vreemd. Doe dan "Iedereen eigen rechten ;)"

Geplaatst: (bewerkt)
Duss ik mag wel een link geven naar mijn tennisclub site maar niet naar een andere GTA site? Dat vind ik wel vreemd. Doe dan "Iedereen eigen rechten ;)"

denk wel na voor je zo'n reactie geeft hé

als je een link geeft naar een andeere GTA site is dat concurrentie voor gtagames,als je een link geeft naar een niet-gta site is dat geen probleem voor gtagames.

Bewerkt: door ironfist99
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Bannerforge is oo een banner maker site.

Je moet wel een profiel aanmaken.

Misschien kan je beter volgende keer de link geven.

Je haalt wel een redelijk oude topic omhoog

Geplaatst: (bewerkt)

cool die links wel vet echt vet da ge da kunt maken :puh: hier is mijne mss nie zo vet

g866458588207zc.gif

Bewerkt: door bjorn12
Geplaatst:

Ikzelf ken geen beter banner-maker-programma dan bannerforge.

Het leuke aan bannerforge is dat de banners waar je mee bezig bent worden opgeslagen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...