steintje Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) je moet eens naar de nieuwe brievenmaandag kijken op gamekings en daar zegt hij in het midden van de aflevering dat hij zich versproken heeft en dat het er 85 pagina,s worden maar zoveel scheelt het niet dus ik ben nog steeds blij. en ze gaan in dat blad intervieuwen geven. En daarin staat iets over cheats en walkthrough dus kortom dit blad mag je en kun je niet missen. Bewerkt: 15 april 2008 door steintje Reageren
smarties Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het GTA-boekje van Gamekings komt waarschijnlijk half mei uit. Reageren
Dastard Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik zal het vast niet kopen, omdat ik bij m'n vertrouwde magazines blijf (PU, OPM (meer dan 100 blz) Gunk..). Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik koop het ook niet. Maar wel leuk voor de mensen die erin geïnteresseerd zijn. die kunnen hun game-ervaring gelijk spiegelen met wat er in het boekje staat. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 je kan ook gewoon op internet informatie vinden hoef je echt geen boekje voor te kopen. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het word 85 paginas zij Boris in een ander item. Hij maakte een foutje zij hij. Reageren
steintje Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het word 85 paginas zij Boris in een ander item. Hij maakte een foutje zij hij. ja dat heb ik ook al gezegd kijk maar bovenaan op deze pagina. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.