nielsjansen Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Bij het gamen en bij het film kijken (en ook op andere momenten) klinkt er een soort Duitse radiozender tussen door. heel vervelend dus want b.v. gister zat ik Lord Of The Rings te kijken en toen gebeurde dat ook, heel vervelend bij al die prachtige geluidseffecten door. weet iemand waar dit aan ligt dit zijn (volgens mij) dingen die er te maken me kunnen hebben: moederbord: 0X8582 (met on board geluid, dat ik trouwens niet gebruik) Geluidskaart: soundblaster live 24-bit geluidsset: x530 niels Reageren
ikt Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Sluit eerst alle andere programma's af, inclusief alle Internet-Explorer schermen. Reageren
nielsjansen Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 het is niet eenmalig het gebeurt gewoon soms en dat is best vervelend. niels Reageren
Jack-IV Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Draait er misschien nog een of ander progamma dat je niet kent in de achtergrond? Ik zou zeker eens een virus/spyware/malware scan doen.. En kijk ook eens bij taakbeheer of er geen rare processen staan. Reageren
nielsjansen Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) ik doe minstens een keer per week een scan en er staan geen rare of onbekende progjes aan niels Bewerkt: 13 april 2008 door nielsjansen Reageren
Backsmash Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Dit zit in je speakers. Je kan hier dus helemaal niets aan doen, behalve de set helemaal uitzetten, maar je hebt het ook tijdens het gebruiken. Als je even op google kijkt zijn er verschillende redenen. De gene die ik het vaakst vond is dat de isolatie binnenin de speakers te goedkoop is. Daardoor is dit dun en werkt niet zo heel goed. Hierdoor zouden de draaden als antennes gaan werken en krijg je dus die zender. Maar uiteindelijk: wil je er vanaf? Dan zul je een nieuwe speakerset moeten kopen. Reageren
Kloep Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Het komt doordat ze niet goed magnetisch zijn afgeschermd, waardoor ze radio-ontvangst krijgen op de momenten dat je het niet wil. Soms kun je ook Spaanse of Franse ontvangst krijgen. Het enige wat je hieraan kan doen is nieuwe boxen kopen die wel magnetisch zijn afgeschermd. mvg, Kloep Reageren
nielsjansen Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 ja dat dit zo is weet ik onderhand (heb het op een ander forum ook gevraagd) en weet dat de enige oplossing is: een andere set kopen. dus hartstikke bedankt voor alle reacties. niels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.