Sutefu15 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik zag op youtube heel veel filmjes over MTA(Multi Theft Auto) en het leek me leuk om dat ook te hebben. Maar hoe moet ik het downloaden, waar moet ik het downloaden, waar moet ik het downloaden. Kan iemand me wat informatie geven of een link sturen??? XxX Sut Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Je klikt eerst >>hier<< om MTA:DM te downloaden. Klik op uitvoeren en je zal een setup krijgen om MTA te instaleren. Nu de setup open is meot je op 'Next' klikken en daarna op 'I Agree'. Nu moet je een account aanmaken, dit is zo gebeurd. Daarna zul je de instalatie map van MTA moeten selecteren, selecteer waar je MTA wilt instaleren en klik op 'Next'. Geef nu aan waar je San Andreas is geïnstaleerd, dit is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Klik nu op 'Install' en hij zal instaleren. Na de instalatie moet je even kijken welke versie van SA je hebt. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2/V1.1 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Klik op het MTA icoon en hij zal opstarten. veel succes! Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Probeer het >>Hier<< eens Okej maar waar kan ik het downloaden... als ik op download klik dan zegt die dat gtaforum.nl heeft gestolen ofzo. Dus qua downloaden heb ik er niks aan.... weet iemand waar ik MTA kan downloaden???? btw heel erg bedankt (K) sorry me laatste bericht hebben jullie niet gelezen!XD thnx ghost rider!! XxX(K) Nog een vraag ik moet denk ik ook San Andreas gewoon downloaden... denk ik.... maar waar??? ik heb alles gedaan wat je hebt gezecht maar heb nu net gta patch gedownload maar als ik play doe moet ik iets selecteren maar wat?? vaag >>> Door Argon: Het is niet toegelaten om meerdere berichten achter elkaar van de zelfde persoon te zetten. Je kan altijd via de knop bewerk je bericht bewerken.<<< Bewerkt: 13 april 2008 door Argon Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Nog een vraag ik moet denk ik ook San Andreas gewoon downloaden... denk ik.... maar waar??? ik heb alles gedaan wat je hebt gezecht maar heb nu net gta patch gedownload maar als ik play doe moet ik iets selecteren maar wat?? vaag Dus je hebt San Andreas niet? Dan zal MTA niet werken, want hij heeft San Andreas nodig. Ik ga, en mag geen download links geven na San Andreas, koop hem voor €20 in de winkel. Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Nog een vraag ik moet denk ik ook San Andreas gewoon downloaden... denk ik.... maar waar??? ik heb alles gedaan wat je hebt gezecht maar heb nu net gta patch gedownload maar als ik play doe moet ik iets selecteren maar wat?? vaag Dus je hebt San Andreas niet? Dan zal MTA niet werken, want hij heeft San Andreas nodig. Ik ga, en mag geen download links geven na San Andreas, koop hem voor €20 in de winkel. >>> Door Argon: Het is inderdaad niet toegelaten hier op het forum om over illegale zaken te praten...<<< Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Je klikt eerst >>hier<< om MTA:DM te downloaden. Klik op uitvoeren en je zal een setup krijgen om MTA te instaleren. Nu de setup open is meot je op 'Next' klikken en daarna op 'I Agree'. Nu moet je een account aanmaken, dit is zo gebeurd. Daarna zul je de instalatie map van MTA moeten selecteren, selecteer waar je MTA wilt instaleren en klik op 'Next'. Geef nu aan waar je San Andreas is geïnstaleerd, dit is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Klik nu op 'Install' en hij zal instaleren. Na de instalatie moet je even kijken welke versie van SA je hebt. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2/V1.1 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Klik op het MTA icoon en hij zal opstarten. veel succes! Hey tis me voor een deel gelukt maar dit snap ik niet: ''ls je V2/V1.1 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Klik op het MTA icoon en hij zal opstarten. '' want als ik er op klik zie ik heel veel informatie maar nergens zie ik het download knopje,, waar moet ik dan op klikken???? Reageren
Argon Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Onder het tweede reclame blok staat de download link. En je kan kijken welke versie je hebt door GTA: SA op te starten en rechts vanonder in het scherm te kijken welk getalletje er staat normaal is het 1.0 dat je moet hebben voor MTA het kan ook 1.1 of 2.0 zijn. Reageren
Cecil Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Bij mij staat er: Program files/Rockstar games/GTA San Andreas. In GTA San Andreas staat een map: MTA San Andreas. Als ik die map open verschijnt er een lijstje: -mods -server -Multi Theft Auto -Uninstall Dan klik ik Multi Theft Auto aan en dan komt er:! Invalid serial number. Please reinstall MTA:SA.! WAT MOET IK HIER MEE??? Zonder de cd van GTA SA komt het er. En ook met cd. Moet ik het dan helemaal opnieuw downloaden en installeren. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Je moet je registreren zodat je stats worden opgeslagen Reageren
kanis20 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Bij mij staat er: Program files/Rockstar games/GTA San Andreas.In GTA San Andreas staat een map: MTA San Andreas. Als ik die map open verschijnt er een lijstje: -mods -server -Multi Theft Auto -Uninstall Dan klik ik Multi Theft Auto aan en dan komt er:! Invalid serial number. Please reinstall MTA:SA.! WAT MOET IK HIER MEE??? Zonder de cd van GTA SA komt het er. En ook met cd. Moet ik het dan helemaal opnieuw downloaden en installeren. Voor het serial probleem ga hier naar toe: http://forum.mtasa.com/viewtopic.php?f=89&t=21435 Je moet je registreren zodat je stats worden opgeslagen Niet alleen voor je stats, ze kunnen je serial bannen. Edit: En ook global bannen als je server de admin resource aan heeft word die speler daar ook gebanned. Bewerkt: 19 mei 2008 door kanis20 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.