Jump to content

Mijn GTA4 Verhaal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn verhaal 1/5

Begon het verslavende toch met alleen al het idee ?

Begon de enthousiastheid tijdens het spelen door de sfeer ?

Begon het geld te rollen wanneer er weer een nieuw deel aangekondigd werd ?

Het zijn 3 vragen die je jezelf best kan stellen. Mij kan je die gerust stellen want het antwoord op deze vragen blijven toch voor een hele tijd ja,ja en nog eens ja. We wachten nu nog met volle spanning op gta4. Wordt het dan toch een klapper van een spel ? Er word nu al beweerd dat het het beste spel 2008 word en dan ook het meest verkochte spel. Maar ja , wat bedoelen ze met meer verkocht ? Meer verkocht dan bijvoorbeeld Saints Row of Halo3 ? Laten we 1 ding zeker doen, rustig afwachten totdat de game op 29 april in de winkels ligt. Jeetje 29 april 2008, volgens mij werd de game al in oktober 2007 aangekondigd uit me hoofd. Maar ja er was iets met de framerate geloof ik, nouwja beter dat ze er achter zijn gekomen want framerate is belangrijk in een spel. Kijk het mag best wel mooi zijn maar dat het soepel loopt is toch ook erg belangrijk.

Word deze game dan toch zo verslaafd dat je gewoon niet meer naar het werk gaat of dat je lekker afmeld van school ? Zulke zieke mensen bestaan maar het zal niet zo zijn dat de leraar of directeur begrijpt dat gta4 uit is en hij extra mensen inhuurt die totaal niet gamen. Maarja wanneer noem je iemand nou een gamer ? 24/7 achter de console/pc of gewoon af en toe in de avond als er tijd over is een potje call of duty 4. Nou nee waarschijnlijk binnenkort dat call of duty 4 in de kast wordt gelegd en mensen druk bezig zijn met de multiplayer van gta4.

Jaja eindelijk een multiplayer in het spel zelf gebouwd door rockstar. Elke keer moesten we maar een mod downloaden voor san andreas, zelfs vice city en gta3 werd het uitgebracht. Word nu nog flink veel gespeeld, genoeg servers te vinden als je het hebt over MTA en SAMP. De meeste mensen weten dan ook wel waar ik het over heb, MTA multi theft auto, SAMP san andreas multi player.

Film ?

Is gta nou echt van de film afgeleid uit 1977 ?

4339.jpg

Paula steelt haar vaders dure auto en vertrekt met haar vriendje Sam naar Las Vegas om te trouwen. Paula's vader biedt 25.000 dollar aan wie hen kan stoppen en Paula voorzichtig naar huis kan brengen. Ondanks vele achtervolgers worden Sam en Paula razend populair op de radio.

Misschien begon het daar wel mee. Ik heb de film hier trouwens ook liggen. Wel een ander hoesje maar het gaat tenslotte om de film niet waar ? In mijn volgende verhaal laat ik een foto zien van mijn dvd van gta. Op de voorkant staat ook, De orginele film

Wachten, wachten

Wat we nu het beste kunnen doen is gewoon rustig wachten tot het zover is. Iedereen maakt zich wel zorgen om het spel omdat het soms er wat onscherp uitziet maarja, je kan een game niet perfect maken. Elke game heeft wel iets, iets wat niet mooi is, iets wat minder scherp is, een bekend woord, een bugg. Maar laten we daar niet over zeiken, als die gameplay maar goed is. Denk daar asjeblieft goed aan, die gameplay is belangrijk, hoe speelt het ? Maakt trouwens niet uit, iedereen koopt die game toch wel, lelijk of niet en weet je waarom ? Omdat we allemaal zo geil zijn gemaakt door rockstar, door de 50 filmpjes en de 600 foto's op allerlei websites en bladeren in de winkel. Trouwens 24/25 april, daar ergens komt er een magazine uit met een gta4 sticker. Die koop ik wel en in mijn 4/5 deel zal ik het dan ook allemaal laten zien.

We moeten gewoon nog even om precies te zijn, 15 dagen wachten en dan is het zover. Maar ja volgende keer wat meer informatie en mijn tweede deel van mijn verhaal over gta4.

Wil je meer informatie vragen kan dat in dit topic en check natuurlijk de gta4 fans hyves.

http://www.gta4fans.hyves.nl/

Mijn verhaal 2/5

Ik heb de film hier trouwens ook liggen. Wel een ander hoesje maar het gaat tenslotte om de film niet waar ? In mijn volgende verhaal laat ik een foto zien van mijn dvd van gta. Op de voorkant staat ook, De orginele film

xbox3014.jpg

xbox3015.jpg

De hud

Owkee de hud is aangekondigd op vele gta fan sites. Het ziet er dan uitstekend uit met die radar en wat ook weer nieuw is, is dat je levenbalk eromheen zit. Vrij makkelijk en ook vrij duidelijk je wapen in beeld. Het moet misschien even wennen zijn want ook de tijd zie je dus niet meer. Aan de lucht zal je wel kunnen merken hoe laat het is of misschien staat het wel op je telefoon die je mee krijgt waar je tenslotte ook weer foto's mee kan maken. Doet me een beetje denken aan san andreas met de fotocamera. Kan nog goed herinneren dat bij san andreas voor op de ps2, het zo'n 2,5 mb innam aan san andreas. Maximaal kan er dus 8 mb op een memory card maar tegenwoordig met ps3 en xbox360 is dat helemaal gefixt met de zogenaamde harde schijf. Zeker een topidee om dat in een console te proppen.

Ikzelf was dus wel tevreden over de hud.

Wat viel mij echt heel erg op met foto's 1/3

Wat mij opviel was deze foto. (zie onder deze tekst)

Het is een zeer prachtige realitische foto die haast niet in game lijkt. Het lijkt dus gewoon net echt en ik schrok me dood dat zoiets dus gewoon in game was. Prachtige foto, Huizen zijn mooi afgewerkt. Nou ja, huizen het zijn eerder flatgebouwen maar goed. Mensen kunnen het gewoon zien als hun huis :puh:

3465_gta_iv_trailer.jpg

Ok dit was alweer het tweede deel, niet zo bijzonder groot maar we zijn er nog niet. Nog 10 dagen wachten tel ik en dan is het feesten geblazen. Ik heb die dag gewoon heerlijk vakantie dus zal ik goed moeten slapen want ik had afgesproken de game tot diep in de nacht te gaan spelen.

groeten Davincstyle (vincent)

Bewerkt: door ijscoman
Adverteren voor eigen website is niet de bedoeling.
Geplaatst: (bewerkt)

Prachtig verhaal. Misschien moet je het bovenste cynische stukje in je dagboek zetten, want het leest nogal irritant. Cynisme is leuk in een kleine tekst, maar jij maakt er een complete 'Gregory House'-episode van.

In ieder geval zijn we allemaal erg nieuwschierig naar GTA4. En dan wordt er zo nu en dan wel eens eendergelijk topic als deze aangemaakt. Maar al die leden die hun spanningen voor GTA4 de vrije loop hebben gelaten, hebben het GTA-forum al compleet vol gekliederd met posts en topics.

Overigens is reclame maken hier verboden.

Dus als 'Mijn verhaal 2/5' uit komt, denk dan even aan je onbeheerste gebruik van cynische opmerkingen.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Mooi verhaal/geschreven. ^_^

Kan iemand mij dit verhaal duidelijk maken ? Want ik snap niet wat zijn doel hier nou van is.

Swiggers :cya:

Geplaatst:
Zit gewoon veel van cynisme... Je snapt da of je begrijpt er de kloten van :D

Het enigste wat er veel in zit zijn spelling en grammatica fouten. Voor de rest is het gewoon een stuk gelul zonder inhoud.

Geplaatst:
Zit gewoon veel van cynisme... Je snapt da of je begrijpt er de kloten van :D

Het enigste wat er veel in zit zijn spelling en grammatica fouten. Voor de rest is het gewoon een stuk gelul zonder inhoud.

Heb het aangepast.

Bedankt voor de leuke reacties. Het is inderdaad een stuk gelul maar ik geef wel een stuk uitleg in de tekst.

Geplaatst:

Mijn verhaal 2/5

Ik heb de film hier trouwens ook liggen. Wel een ander hoesje maar het gaat tenslotte om de film niet waar ? In mijn volgende verhaal laat ik een foto zien van mijn dvd van gta. Op de voorkant staat ook, De orginele film

xbox3014.jpg

xbox3015.jpg

De hud

Owkee de hud is aangekondigd op vele gta fan sites. Het ziet er dan uitstekend uit met die radar en wat ook weer nieuw is, is dat je levenbalk eromheen zit. Vrij makkelijk en ook vrij duidelijk je wapen in beeld. Het moet misschien even wennen zijn want ook de tijd zie je dus niet meer. Aan de lucht zal je wel kunnen merken hoe laat het is of misschien staat het wel op je telefoon die je mee krijgt waar je tenslotte ook weer foto's mee kan maken. Doet me een beetje denken aan san andreas met de fotocamera. Kan nog goed herinneren dat bij san andreas voor op de ps2, het zo'n 2,5 mb innam aan san andreas. Maximaal kan er dus 8 mb op een memory card maar tegenwoordig met ps3 en xbox360 is dat helemaal gefixt met de zogenaamde harde schijf. Zeker een topidee om dat in een console te proppen.

Ikzelf was dus wel tevreden over de hud.

Wat viel mij echt heel erg op met foto's 1/3

Wat mij opviel was deze foto. (zie onder deze tekst)

Het is een zeer prachtige realitische foto die haast niet in game lijkt. Het lijkt dus gewoon net echt en ik schrok me dood dat zoiets dus gewoon in game was. Prachtige foto, Huizen zijn mooi afgewerkt. Nou ja, huizen het zijn eerder flatgebouwen maar goed. Mensen kunnen het gewoon zien als hun huis :puh:

3465_gta_iv_trailer.jpg

Ok dit was alweer het tweede deel, niet zo bijzonder groot maar we zijn er nog niet. Nog 10 dagen wachten tel ik en dan is het feesten geblazen. Ik heb die dag gewoon heerlijk vakantie dus zal ik goed moeten slapen want ik had afgesproken de game tot diep in de nacht te gaan spelen.

Vergeet niet lid te worden van de gta4 hyves met maar liefst 68 leden.

www.gta4fans.hyves.nl

groeten Davincstyle (vincent)

Geplaatst:

Tering wat een slapgeouwehoerl, ben niet verder dan de eerste alinea gekomen,

Kom nou maar gewoon met dat spel, nu fucking 9 dagen, want kan jou het nou schelen, of het spel is afgeleid van een film uit de prehistorie, hou je focus even op GTA IV, die komt over 9 dagen eindelijk uit, en daar ben ik heel blij mee, Nu weet ik niks meer te vertellen, snap dus ook niet dat je zoveel gelul kan bedenken

Geplaatst:
Tering wat een slapgeouwehoerl, ben niet verder dan de eerste alinea gekomen,

Kom nou maar gewoon met dat spel, nu fucking 9 dagen, want kan jou het nou schelen, of het spel is afgeleid van een film uit de prehistorie, hou je focus even op GTA IV, die komt over 9 dagen eindelijk uit, en daar ben ik heel blij mee, Nu weet ik niks meer te vertellen, snap dus ook niet dat je zoveel gelul kan bedenken

Dat komt inderdaad overeen met het verhaal van onze ijsboer. En we krijgen nog drie delen :duh::erm:

Het is wel leuk geschreven enzo, maar zoiets hoort eigenlijk thuis in een dagboek. Het leest nog al moeilijk vanwege de spellingsfouten die er in staan. Maargoed, ik schreef vroeger ook zo, en ook ik leef nog gewoon, dus verras ons met je 3e, 4e en 5e deel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...