NilsHolgersson Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Waarom insinueert dit topic dat buiten zoals de titel doet vermoeden het in beide om autodiefstal draait er een (in)direct verband bestaat tussen de film Grand Theft Auto en de gelijknamige spellenserie? Reageren
ijscoman Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Mijn verhaal 3/5 Nou het was toch weer een dag vandaag. Ben vandaag even wezen kijken voor een sweater omdat een jongen op mijn school het xbox logo + gta4 logo + davincstyle erop gaat zetten. Ik ben dus ook even langs de gamestore gegaan omdat mij dus de gta4 posters buiten opvielen. Dinsdag komt het binnen, helaas nog even wachten. Ik ging naar binnen en vroeg ook gelijk of ze nog posters hadden en ja hoor, here we go Aangezien ik al ingame beelden heb gezien omdat je hem al kan downloaden, ziet het er wel erg fantastisch uit. Meer heb ik niet te melden voorlopig. In het volgende deel kan ik nog niet de sweater laten zien maar wel in het 5de en laatste deel. Veel succes en geniet nog van de rockstar updates. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.