Sjorszzz Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Weet iemand of het mogelijk is om een complete film op youtube te bekijken? i.p.v korte filmpjes! Reageren
Jack-IV Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Weet iemand of het mogelijk is om een complete film op youtube te bekijken?i.p.v korte filmpjes! Er bestaan wel sites voor, helaas kan je op youtube dit niet zien ivm de beperking tot 10 minuten per film. (alhoewel er sommige films wel in 12 delen van 10 minuten eropstaan) Helaas mag je dit niet op het forum bespreken Bewerkt: 13 april 2008 door Jack-IV Reageren
nielsjansen Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 er staan (voor zover ik weet) geen films op youtube en volgens mij kan het ook niet maar er staan wel filmpjes langer dan 10min op. Reageren
K.O. Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Uploads usually take 1-5 minutes per MB on a high-speed connection, and converting your video takes a few minutes.Your video is limited to 10 minutes and 1024 MB. For more details about uploading videos, see the Help Center. Vaak worden lagere filmpjes, van een uur bijvoorbeeld, inderdaad opgesplitst in meerdere delen. Complete films ben ik nog nooit tegengekomen, meestal krijg je dan slechts enkele scenes. Bewerkt: 13 april 2008 door K.O. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ow jammer want ik heb wel eens gehoord dat je op youtube een complete film kan bekijken. Maar dit zal dan vast niet waar zijn. Reageren
DJRobin Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Nee, dit kan wel op video.google.nl Reageren
Gangsta Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ow jammer want ik heb wel eens gehoord dat je op youtube een complete film kan bekijken.Maar dit zal dan vast niet waar zijn. Zou opzich wel kunnen als het in parts (delen) wordt geupload. Meestal zie je dan ''Blabla Part 1'' of ''Blabla Part 2''. Maar meestal krijg je te maken met ''Terms Of Use'' en worden jou korte delen verwijdert. Niet dat ik het zeker weet, maar je geuploade film wordt dan verwijdert. Reageren
Wanted Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Weet iemand of het mogelijk is om een complete film op youtube te bekijken?i.p.v korte filmpjes! Er bestaan wel sites voor, helaas kan je op youtube dit niet zien ivm de beperking tot 10 minuten per film. (alhoewel er sommige films wel in 12 delen van 10 minuten eropstaan) Helaas mag je dit niet op het forum bespreken Oh ja? Hier een filmpje van 01:37:24!! http://nl.youtube.com/watch?v=qns2W6CVpPw Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Weet iemand of het mogelijk is om een complete film op youtube te bekijken?i.p.v korte filmpjes! Er bestaan wel sites voor, helaas kan je op youtube dit niet zien ivm de beperking tot 10 minuten per film. (alhoewel er sommige films wel in 12 delen van 10 minuten eropstaan) Helaas mag je dit niet op het forum bespreken Oh ja? Hier een filmpje van 01:37:24!! http://nl.youtube.com/watch?v=qns2W6CVpPw die is voordat het limit werd ingevoerd gepost en er zijn nog wel langere Reageren
.Dominator Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 >>> Door SummerBase: Inhoud verwijderd naar aanleiding van aanzetten tot illegale activiteiten.<<< Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Nee complete films kunnen er niet op maximale geheugen voor youtube is 1012MB ofzo iets? Reageren
Miek Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Heel de tijd naar die film kijken is ook wel saai, want ik kan niet langer dan 5 minuten kijken naar iets op de pc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.