Jump to content

Complete film op youtube bekijken mogelijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand of het mogelijk is om een complete film op youtube te bekijken?

i.p.v korte filmpjes! ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Er bestaan wel sites voor, helaas kan je op youtube dit niet zien ivm de beperking tot 10 minuten per film. (alhoewel er sommige films wel in 12 delen van 10 minuten eropstaan) Helaas mag je dit niet op het forum bespreken ;)

Bewerkt: door Jack-IV
Geplaatst:

er staan (voor zover ik weet) geen films op youtube en volgens mij kan het ook niet maar er staan wel filmpjes langer dan 10min op.

Geplaatst: (bewerkt)
Uploads usually take 1-5 minutes per MB on a high-speed connection, and converting your video takes a few minutes.

Your video is limited to 10 minutes and 1024 MB.

For more details about uploading videos, see the Help Center.

Vaak worden lagere filmpjes, van een uur bijvoorbeeld, inderdaad opgesplitst in meerdere delen. Complete films ben ik nog nooit tegengekomen, meestal krijg je dan slechts enkele scenes.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Ow jammer want ik heb wel eens gehoord dat je op youtube een complete film kan bekijken.

Maar dit zal dan vast niet waar zijn. :7

Geplaatst:
Ow jammer want ik heb wel eens gehoord dat je op youtube een complete film kan bekijken.

Maar dit zal dan vast niet waar zijn. :7

Zou opzich wel kunnen als het in parts (delen) wordt geupload. Meestal zie je dan ''Blabla Part 1'' of ''Blabla Part 2''. Maar meestal krijg je te maken met ''Terms Of Use'' en worden jou korte delen verwijdert. Niet dat ik het zeker weet, maar je geuploade film wordt dan verwijdert.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Er bestaan wel sites voor, helaas kan je op youtube dit niet zien ivm de beperking tot 10 minuten per film. (alhoewel er sommige films wel in 12 delen van 10 minuten eropstaan) Helaas mag je dit niet op het forum bespreken ;)

Oh ja? Hier een filmpje van 01:37:24!! http://nl.youtube.com/watch?v=qns2W6CVpPw

Geplaatst:

Oh ja? Hier een filmpje van 01:37:24!! http://nl.youtube.com/watch?v=qns2W6CVpPw

die is voordat het limit werd ingevoerd gepost

en er zijn nog wel langere

Geplaatst:
>>> Door SummerBase: Inhoud verwijderd naar aanleiding van aanzetten tot illegale activiteiten.<<<
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Heel de tijd naar die film kijken is ook wel saai,

want ik kan niet langer dan 5 minuten kijken naar iets op de pc :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...