Jump to content

Amerikaanse site


T-Bone7

Recommended Posts

Hee, ik heb een vraagje...

op een Amerikaanse site kun je GTA IV pre-orderen voor 65 dollar. ik heb gehoord dat dat 45 euro is en dat is zeker niet duur ^_^ . maar als ik daar het spel koop, heb ik ik dan gewoon hetzelfde spel al zou ik hem hier in Nederland kopen? dus is het regiovrij ofzo?

alvast bedankt

Later :cya:

Bewerkt: door Dutchy3010
Naam site hoeft niet genoemd te worden.
Link to comment
Delen op andere websites

je kan het proberen maar dan moet je wel hopen dat GTA IV regio vrij is

want europa is de PAL regio en ik weet niet of de VS hier ook ondervalt. Japan azie en dat landen/continenten is iniedergeval een andere regio. Maar je kan hem denk ik gewoon kopen en als hij het niet doet terug sturen ne geld terug vragen ben je miss alleen verzends kosten kwijt en als je mazzel hebt dat nog geen eens

maar ik zou het altijd proberen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het ok een keer gedaan mar ik heb een oude tv en dan krijg je het beeld zwart wit en toen deed ik hem op me ouders tv en deed ie het wel gewoon dus ik zal ff kijken of je een nieuwe tv heb en dan gwon kopen

Link to comment
Delen op andere websites

je kan het proberen maar dan moet je wel hopen dat GTA IV regio vrij is

want europa is de PAL regio en ik weet niet of de VS hier ook ondervalt. Japan azie en dat landen/continenten is iniedergeval een andere regio. Maar je kan hem denk ik gewoon kopen en als hij het niet doet terug sturen ne geld terug vragen ben je miss alleen verzends kosten kwijt en als je mazzel hebt dat nog geen eens

maar ik zou het altijd proberen :eten:

In Amerika het je het NCTS

Bij Mediamarkt ongeveer 60 euries

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

ik koop hem gewoon bij de mediamarkt niet bij de renchi

haha had ik ook in mijn gedacht waant ik ken iemand die daar ONDERbaas is en hij weet dat de spellen een dag voordien ze in de rekken komen al in de winkel zijn dus ga ik achter die game en speel ik hem terwijl niemand het al in het echt gezien heefd. _O_^_^:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik koop hem gewoon bij de mediamarkt niet bij de renchi

haha had ik ook in mijn gedacht waant ik ken iemand die daar ONDERbaas is en hij weet dat de spellen een dag voordien ze in de rekken komen al in de winkel zijn dus ga ik achter die game en speel ik hem terwijl niemand het al in het echt gezien heefd. _O_^_^:tu:

zo is het en daar is het meestal goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...