Jump to content

GTA VC - GTA VC Stories


Ottoman 47

Recommended Posts

Ik heb wel eens gewilt dat er GTA: Vice City Stories voor de PC uit kwam, maar jammer genoeg lukte dat niet.

Ik heb wel op GTAgarage.com zitten kijken en ik zag dat er een GTA: Vice City Stories mod was, maar hoe kan ik hem download ,want er staat "no download yet available".

Hier bron: Bron

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Als dat er staat kun je hem dus nog niet downloaden. Als ik de vooruitgang zie zijn ze nog niet erg ver, dus hij zal nog neit af zijn. Als hij af is moet je nog eens een keer kijken of hij dan wél te downloaden is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

No download yet availble betekend letterlijk: Nog geen download mogelijk. De makers hebben dus geintroduceerd dat deze mod er binnekort zal komen. Maar ze zijn er nog vol op mee bezig.

Nog eventjes gedult dus :)

Kijk anders eventjes op de website van de maker, die hij bij de mod heeft geplaatst.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: Hij verteld op zijn site dat hij de mod helaas niet zal voltooien.

I will be away from modding due to certain issues, I doubt the Vice Stories project will ever be completed
Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks, ik zal wachten!

OTTO :engel:

Wachten zal niet nodig zijn want, zoals PTC al vertelde in z'n edit, zal de mod nooit afgeraken, omdat de maker ermee gestopt is.

Edit: Hij verteld op zijn site dat hij de mod helaas niet zal voltooien.

I will be away from modding due to certain issues, I doubt the Vice Stories project will ever be completed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...