Doomsdayer Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Hallo allemaal even wat vraagjes.... 1: kan je een clantag in je naam doen? 2: Zou je ook via de headset met elkaar kunnen praten? 3: Die prieviews in het engels die kan je vertalen met bv babblefish maar ik vind dat echt heel letterlijk vertaald bv: Rainbow six vegas 2 staat er dan: Plicht 4 regenboog 6 ofzoiets dus heeft iemand daar een andere site daarvoor ofzo Je mag er ook over discusseren Grtz Doomsdayer Bewerkt: 13 april 2008 door Doomsdayer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) 1. Niet bekend. 2. Vast wel 3. Op insidegamer.nl staan ook veel nederlandse previews en anders kan je hier nog ff kijken. Bewerkt: 13 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Nou bij Babelfish kan je als je bijvoorbeeld een tekst over Call of Duty wilt vertalen de woorden die je zo wilt laten typen met x ervoor dus xcall of dutyx en dan staat er dus Call of Duty, en niet de vertaling ervan Reageren
Biocount Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Headset support ja. En de rest zou ik niet weten Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 wat is clantag in vredesnaam? Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 wat is clantag in vredesnaam? Bijv in call of duty 4 modern warfare kon je bij barracks-->clan tag--> en dan (bijv mijn clantag is GTA4) intypen Dus clantag is een clan naam in jou eigen naam. Voorbeeld [AFRO]joppie442 dit ([AFRO] is de clantag) en dit: joppie442 is de naam van de speler Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb steintje! Groeten, Thegtaman Reageren
Jorair Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) wat is clantag in vredesnaam? Dit is een optie bij de meeste online games. Stel: Je koopt bv. Battlefield 2142 en je kiest als naam Steintje. Na een aantal weken ben je zeer goed met de sniper en wil je een snipe-clan genaamd =DL= joinen. dan kan je de naam =DL= in je clantag zetten, zodat deze als je aan het gamen bent voor je naam komt te staan. dan staat er ingame: =DL= Steintje, zodat iedereen kan zien dat je een member van die clan bent. EDIT: too late Bewerkt: 13 april 2008 door Jorair Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Kan dit in meerdere spellen ? Ik weet wel wat het is. Maar niet hoe te gebruiken. Ciao Reageren
steintje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 wat is clantag in vredesnaam? Bijv in call of duty 4 modern warfare kon je bij barracks-->clan tag--> en dan (bijv mijn clantag is GTA4) intypen Dus clantag is een clan naam in jou eigen naam. Voorbeeld [AFRO]joppie442 dit ([AFRO] is de clantag) en dit: joppie442 is de naam van de speler Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb steintje! Groeten, Thegtaman ja bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.