Jump to content

Metro - Auto - Boot

Ottoman 47

Recommended Posts

Hoe ga jij naar een andere eiland in GTA 3?

• Metro
  • Auto
  • Boot

Ik wacht op antwoord!

OTTO :dans:

Ik meestal met de auto. Dat vind ik toch leuker! Maar zou je hier geen poll van maken? dat is toch veel makkelijker

Delen op andere websites

die police helikopter is ook wel leuk maar bijna niet te krijgen

Yup.. Alleen met modificaties.

Overigens lijkt mij een auto de enige (logische) mogelijkheid om in GTA III van het ene gedeelte naar het andere gedeelte te reizen. Wanneer je een boot of Dodo pakt, doe je dat (meestal) niet om naar een andere locatie te willen reizen, behalve wanneer deze met een auto niet bereikbaar is.

Hier gaat het volgens de topictitel echter om het reizen naar "een ander eiland", en het lijkt mij zeer onlogisch wanneer iemand daar een ander vervoersmiddel dan de auto voor gebruikt. Een Dodo of boot gebruik je meer voor de lol, maar is verder erg onpraktisch om te gebruiken als je alleen even in een ander gedeelte/eiland van de stad wilt komen.

{Edit} De metro was ik vergeten. Toch zijn de afstanden in Liberty City niet groot genoeg om niet voor de auto te kiezen, lijkt mij.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Het liefste ga ik met de metro/tram want dan kan ik lekker even achterover zitten maar met de auto vind ik ook wel leuk.

Hoe kunnen jullie eigenlijk die Dodo besturen als ik op Francis international airport sta bij die Dodo probeer ik wel op te stijgen maar ik kom helemaal niet van de grond af.

Bewerkt: door Danny13091994
Delen op andere websites

Lantyz heeft hier ooit een hele handige handleiding voor gegeven. Deze staat tevens vastgeplakt bovenaan het III: General forum, waar dit topic dus ook staat. Het vereist enige oefening, maar als je het doorhebt gaat het best. :Y

Delen op andere websites

Ik ben nog niet zover dus de calahan bridge is nog kapot,dus moet ik met de code voor vliegende auto's de brug over. Soms pak ik dan de metro naar shorside vale maar meestal ga ik met de porter tunnel naar shorside vale.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...