Jump to content

Mod's Gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik zoek voor mijn website ********** nog Mod's en mensen die mischien samen met mij het design van het forum op zich willen nemen. Lijkt je dit wat? Mail naar ***** met daarin:

Motivatie:
Ervaring met MGS:
Welk stukje van het forum wil ik beheren:
Waarom wil je stukje graag beheren:
Wat denk jij toe tevoegen aan *******.nl:
Ik heb ervaring met designen en zou je graag willen helpen: ja/nee

Ik weet niet of deze post hier neergezet mag worden. Zoniet close het toppic, omdat ik geen trouble wil.

Alvast bedankt,

Drunken

Geplaatst:

Kun je niet beter op je eigen site aanvragen plaatsen? :? Ik denk dat de meesten GTA-fans zijn en dus een stuk minder MGS-fans. (Heeft dit trouwens niet iets weg van reclame?)

Geplaatst:
Kun je niet beter op je eigen site aanvragen plaatsen? :? Ik denk dat de meesten GTA-fans zijn en dus een stuk minder MGS-fans. (Heeft dit trouwens niet iets weg van reclame?)

Dit is correct, maar als ik op men eigen site iets plaats en er zijn nog heel weinig leden hoe wil ik dan aan mod's komen als men site nog niet zo bekend is! Als dit word beschouwd als Reclame mag het topic gesloten worden.

Gr, drunken

Geplaatst:

Het lijkt me hartstikke leuk om te doen, maar ik heb absoluut geen ervaring met het spel. En wat bedoel precies met het designen?

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad reclame en je kan op veel manieren aan moderators komen. Je kan al je vrienden vragen of adverteren op andere website's zoals Dutchleader,...

Denk er wel aan dat als je iemand neemt als Administrator, hij je hele forum kan verkloten... Dus neem beter vrienden die je kent of vertrouwd. ;)

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Het werven van nieuwe leden of moderators is inderdaad niet geheel op zijn plaats hier. Je mag natuurlijk wél altijd een tekst + link in je signature zetten (maximaal 2 regels normale tekst). Elders moeten we dit soort dingen helaas weghalen. Dus: links even verwijderd en topic gesloten :Y

Maar ik hoop dat je snel de juiste mensen vindt......

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...