Sand-Rock Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Wie speelt wel eens met de Hitman Series ? Ik speel er nog zeer vaak mee :lol: nog Hitman fans hier ??? bespreek waarom je Hitman graag speelt !! Reageren
Ken-D Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ik ben zeker een Hitman fan. Heb alle 3 de spellen gespeelt en die binnenkort uitkomt:Hitman 4 Blood Money ga ik zeker ook halen. Het beste in de Hitman Serie vind ik dat je bv een Postbode kunt worden en de moorden die je kunt plegen zijn groot.Met een vleeshaak,met een kussen,Pistool met demper etca.De manier van moiorden is gewoon heel groot. Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ben niet zo'n Hitman-freak... Demo gespeelt ( voor PS2 ). Even gedownload ( voor PC ), gelijk verwijderd van m'n PC... Maar de nieuwe is toch met die sneeuwman ? :lol: Reageren
Ken-D Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 mja je zit dan in een geheime basis in Rusland. Je zit in Hitman 3 contract in: *Budapest *Roemenie *Rotterdam(Ja zelfs hij komt hier en ze praten nederlands :lol: ) *Engeland *Hong Kong en ook nog in Parijs. Je bent gelijk de halve wereld rond met deze game. Reageren
Sand-Rock Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 in de eerste zit je ook ergens in Japan of China ( begin ) Grootste en schiekste missie in Hitman 1 is : Lee Hong Assasination Reageren
Sand-Rock Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Hitman is gewoon een echte coole killlergame : :ph34r: IK BEN BEZIG MET EEN SITE OVER HITMAN 2 : ( bijna on-line ) IN powerpoint !!! ALLE HITMAN FANS KOM ZEKER DAN EENS KIJKEN :o ( zal melden wanner hij on-line is ) !!!! Reageren
Melchior Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Hee, cool man! Ik kan mezelf echt wel Hitman fan van het eerste uur rekenen! B) Vooral Codename 47 en Silent Assasin vindt ik echt heel goed! En van die vet coole muziek eronder, tegen die tijd ga ik die site eens spotten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.