Jorair Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Telkens ik SA Place Manager wil opstarten, krijg ik onderstaande error: Wat valt hieraan te doen? Reageren
K.O. Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Kijk of in de map waar je SA Place Manager hebt staan, het bestandje GTA.ocx staat. Staat dit er niet, download het dan en zet het er bij. GTA.zip Mocht het bestand er al staan en dit werkt niet, dan kun je het volgende proberen: Start > Uitvoeren > Voer het volgende in: regsvr32 "C:\***\GTA.ocx" Je vult dus regsvr32 in, spatie, en dan het volledige pad van het bestand tussen aanhalingstekens. Ik denk overigens niet dat dit nodig zal zijn, maar wie weet helpt 't, aangezien je op deze manier het bestand registreert. Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dank je wel, ik had dit probleem ook en het is nu gefixst. mvg, Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.