-GoldWing- Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hey, ik zou graag weten hoe jullie geld zouden willen afpakken van gedoodde mensen. Wil je dat je het zomaar kan oppakken of moet je er echt naar gaan zoeken in de zakken van het lijk? Ik zou juist willen dat je het moet zoeken anders is het niet realistisch. Anders gaat het zo zweven en dat vodn ik in de vorige gta's ook niet zo leuk. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik denk toch dat het zal gaan zweven net zoals de wapens. Want als het geld nu in de zakken verstopt zit, zouden de wapens op sommige plekken ook op de grond moeten liggen. maar het probleem is dan dat jhe ze niet meer goed kan zien . Ik zouhet zelf niet erg vinden als het geld zweeft Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik zou het ook willen zoeken ik de zakken. Niet dat het rondjes boven de grond zit te draaien Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Gewoon makkelijk houden. Als ze dood zijn , laten ze het liggen en moet je er naartoe lopen en oppakken. Zo zou ik het doen. Ciao Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ja dat bedoel ik nou, in het echte leven draait het geld toch ook geen rondjes als het uit je zak valt. En Gta IV is gebaseerd op het realisme dus... Greetzzz -GoldWing- Reageren
js007 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 een kogelvrijvest licht ook op degrond in gta4 en in de vorige zweevde hij ook dus het geld en wapens zullen op de grond liggen Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ja dat bedoel ik nou, in het echte leven draait het geld toch ook geen rondjes als het uit je zak valt.En Gta IV is gebaseerd op het realisme dus... Greetzzz -GoldWing- Ze zeiden ook dat er "fun" in de game zou komen. Dus niet alleen realisme, maar ook Fun. Zoals wapens die je normaal nooit kunt hebben. Ciao Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 een kogelvrijvest licht ook op degrond in gta4 en in de vorige zweevde hij ook dus het geld en wapens zullen op de grond liggen Heb je een bron zodat ik het ook echt kan zien?? sorry voor het offtopic Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Tjaa het maakt me niets uit eigenlijk Reageren
LangeDraak Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Het zou me ook niets uitmaken. Als je het bij het slachtoffer moet zoeken is prima... Maar als het er omheen ligt is het ook prima... Als er maar geld is Reageren
Valkenburger Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ja dat bedoel ik nou, in het echte leven draait het geld toch ook geen rondjes als het uit je zak valt.En Gta IV is gebaseerd op het realisme dus... Greetzzz -GoldWing- Ze zeiden ook dat er "fun" in de game zou komen. Dus niet alleen realisme, maar ook Fun. Zoals wapens die je normaal nooit kunt hebben. Ciao Inderdaad! Eigenlijk zelfs nog sterker, rockstar plaatst gameplay boven realisme. Kan de goeie quote niet vinden maar als je de intervieuws leest loop je er tegen aan! How radical a change is the art style from San Andreas?IGN: Aaron Garbut: Like every other facet of the game we took this opportunity to strip things back and start again. I think there's a thread of the original style there but it's much more refined. There's a new grittiness to it and the over saturated texturing and lighting and cartoony feel is gone but we're still not aiming for realism by any means. Bron Dat het realistisch is is dus geen heel sterk argument in mijn ogen. Je zou een manier moeten vinden om "geld uit zakken halen" aan gameplay te koppelen. Dat wordt automatisch ingewikkeld dus ik denk dat dat niet gaat gebeuren..... Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik denk als je iemand dooschiet ja naar het lijk loopt en dan driehoekje ofzo moet indrukken en dan zie je een kleine cutscene dat niko het geld zoekt op het lijk Reageren
Jay; Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ook ik denk dat ze zich niet gaan beperken tot een ingewikkeldere manier. Het past totaal niet bij de gameplay als je door verschillende zakken moet graven en veel mensen staan er niet eens bij stil dat het geld gewoon zweeft. Als je er over nadenkt dan erger je je er wel aan natuurlijk. Hoe komt het dat geld zomaar verdwijnt? Waarom pakt niemand anders het geld? Hoezo valt het er in eens uit? Maar goed, GTA IV is realistisch maar het overdreven maakt het ook niet altijd leuk. Reageren
IronBullet Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 of je kunt het doen zoals bij COD4 op de ps3 (dat is met wapens) maar dan ook met geld. dat zou ook wel leuk zijn . Reageren
LangeDraak Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) En het moet ook zeker niet al te realistisch worden aangezien dan de hele gameplay niet meer als gta zal zijn. Juist het redelijk "simpele" concept samen met de humor en toegangkelijkheid maakt het een topgame of je kunt het doen zoals bij COD4 op de ps3 (dat is met wapens) maar dan ook met geld. dat zou ook wel leuk zijn . Ik heb zelf het spel COD4 niet maar wat doen ze daar dan ?? Bewerkt: 14 april 2008 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.