Jump to content

Geld Afpakken


-GoldWing-

Recommended Posts

...Dus. In reactie op bovenstaande discussie mijn kijk op de zaak:

Leuk ingevuld topic tot nu toe! :duh: Ik baseer mijn antwoord maar even op één van de GTA IV gsm commercials: Daarin wordt gezegd dat je het knipperende lampje op je gsm, wat dus uit je zak steekt, in de gaten moet houden: gaat knipperen enzo?

Tegenwoordig (in COD, maar ook andere games, Turning Point etc) liggen pick-ups gewoon op de grond! Enig verschil met voor je of in je handen hebben is dan, dat er een blinkend, glimmend soort lichtweerkaatsing overheen lijkt te glijden. De zon op je horloge, da's de beste vergelijking zeg maar! :Y

Ik verwacht, maar da's pure speculatie, dat GTA IV ook voor iets sterk hiermee vergelijkbaars heeft gekozen.. Daarmee zou je je ergernis kunnen troosten, door erbij te fantaseren dat de glanzende cash uit de zakken van je tegenstander is gevallen door jouw niet-te-evenaren-kogelregen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    4

  • LangeDraak

    4

  • Kai-ShockWave

    3

  • Von-Helsing

    3

of als je iemand dood dat je dan gelijk het geld erbij krijgt zonder dat je het hoeft te pakken.

Dat zal niet gebeuren denk ik .. ik denk eerder dat het net zoals in COD zal zijn zoals ze hierboven al vermelden.

Link to comment
Delen op andere websites

wat een kknerd ben jij, wat heb je hier nou aan is alleen maar spammen.

je weet er niks meer mee

Gelukkig is jou bericht lekker vriendelijk, opbouwend en zeker geen spam ???? :N:duh:

En het moet ook zeker niet al te realistisch worden aangezien dan de hele gameplay niet meer als gta zal zijn.

Juist het redelijk "simpele" concept samen met de humor en toegangkelijkheid maakt het een topgame :Y_O_

of je kunt het doen zoals bij COD4 op de ps3 (dat is met wapens) maar dan ook met geld. dat zou ook wel leuk zijn . :Y

Ik heb zelf het spel COD4 niet maar wat doen ze daar dan ??

Als je naast een lijk staat en dat lijk is dood,ligt er een wapen naast (heeft ie laten vallen) en als je daar op loopt moet de (ps3) op [] (vierkantje drukken in ook enkele seconde's ingedrukt houden) en dan heb jij dat wapen wat dat lijk heeft laten liggen snappie?

:D^_^:cya:

EDIT: zoals ik eerder vermeld had;ik wil het ook op deze manier :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

een kogelvrijvest licht ook op degrond in gta4 en in de vorige zweevde hij ook dus het geld en wapens zullen op de grond liggen

Kogelvrij vesten zijn niet aanwezig in GTA IV

??!!! Waarom niet? Dat hoort zeker in Gta thuis! Maargoed,heel veel anderen dingen vervangen dat wel! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

een kogelvrijvest licht ook op degrond in gta4 en in de vorige zweevde hij ook dus het geld en wapens zullen op de grond liggen

Kogelvrij vesten zijn niet aanwezig in GTA IV

Zijn wel aanwezig...

Oja ? Ik dacht van niet. Maar anderen zeggen weer dat het wel kan. Dat is juist het lastige als je de game niet hebt; je weet het nooit zeker.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

een kogelvrijvest licht ook op degrond in gta4 en in de vorige zweevde hij ook dus het geld en wapens zullen op de grond liggen

Kogelvrij vesten zijn niet aanwezig in GTA IV

Zijn 100% procent aanwezig. Want de healthbar, word een halve cirkel om de Radar heen, de andere helft van de cirkel, is het kogelvrij vest.

Link to comment
Delen op andere websites

een kogelvrijvest licht ook op degrond in gta4 en in de vorige zweevde hij ook dus het geld en wapens zullen op de grond liggen

Kogelvrij vesten zijn niet aanwezig in GTA IV

Zijn 100% procent aanwezig. Want de healthbar, word een halve cirkel om de Radar heen, de andere helft van de cirkel, is het kogelvrij vest.

Yup .. is ook een beetje logisch dat ze kogelvrij vesten erin steken nee?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...