js007 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 mijn internet is zo traag ik kan met moeite enternet explorer open doe en ik kan op somige sites niet wel op gta maar dan kan ik niet gang talk het downloaden op mijn ps3 is ook zo traag, ik ben bezig een heel erg klein demotje te downloaden en het duurt meer dan een uur wat kan er mis zijn ? Reageren
Gangsta Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Neem contact op met je provider. Scan jou PC eens met Tuneup Utilities 2008 (Disccleaner & Registrycleaner). Dit verwijdert vele 'tijdelijke bestanden' en andere troep (Geen persoonlijke bestanden). http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/ Edit: Als je gebruik maakt van Internet Explorer en er niet tevreden mee bent, raad ik je Mozilla Firefox aan. Firefox is veel sneller dan Internet Explorer en overzichtelijker (voor mij dan..) http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/ Ik denk toch dat je het beste contact moet opnemen met je provider. Succes. Bewerkt: 13 april 2008 door Gangsta Reageren
moechy Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Het kan ook zijn dat je teveel gedownd hebt en je nu op smallband zit. Reageren
js007 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) ik heb de laatste maand niks gedownload en van mlozilla werkt niet ik ga nu proberen met dat programatje dat programmatje heb ik al en het werkt niet er is een fout ongeldig station g Bewerkt: 13 april 2008 door js007 Reageren
Gangsta Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Wanneer merkte je dat jou internet traag is? Als het vandaag is gebeurt, zou ik nog even tot morgen wachten. Als het dan nog steeds langzaam is, raad ik je aan contact op te nemen met je provider. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hey, het kan zijn dat je spyware hebt en dat vertraagt je internet en je pc. Scan je computer eens met Spybot Search And Destroy. Moet je even googlen. Greetzzz -GoldWing- Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hey, het kan zijn dat je spyware hebt en dat vertraagt je internet en je pc.Scan je computer eens met Spybot Search And Destroy. Moet je even googlen. Greetzzz -GoldWing- ik heb het programmatje al heel lng maar ik zie dan een bestandje staan maar het wil niet herstellen ik ga eens de naam zoeken Reageren
moechy Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Je kan ook ad-aware gebruiken. Het is gratis en veilig. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Als hij iets heeft gevonden, dan moet je het even verwijderen met Hitman Pro. Dat is een heel goed programma Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 wildtangent is het probleem Reageren
js007 Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 mijn vader heegt gister in zijn mails gekeken en daar stond een mailtje in dat de provider of zoiets het internet ging vertragen ( ik heb het w8woort niet van zijn mail programmatje) maar waarom ik heb nog niks gedownload op mijn pc Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Het kan ook zijn dat er daar iets mis is. Dat ze daar vertraging enzo hebben. In dat geval kun jij er niks aan doen. Maar je zei toch dat je Internet Exployer hebt? Installeer Mozilla FireFox eens. Veel sneller en veiliger. Veel succes! Reageren
js007 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Het kan ook zijn dat er daar iets mis is. Dat ze daar vertraging enzo hebben. In dat geval kun jij er niks aan doen. Maar je zei toch dat je Internet Exployer hebt? Installeer Mozilla FireFox eens. Veel sneller en veiliger. Veel succes! heb ik al en het blijft traag ik heb daarnet iets geprobeert te downloaden van gtagames en er stond dat mijn breedbandverbinding op is of zoiets, wat betekend dat? Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Nee dat maakt de kat heel erg wijs.. Als je een router hebt zal ik ff checken als er iemand zit te downloaden met torrent ofzo iets dat doet me broer vaak. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Nou dit keer zeg ik: Dit gaat de schildpad niet sneller maken. Ik zou een nieuwe PC nemen als ik al naar die comments kijk ziet er naar uit dat je pc verrot is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.