Jump to content

GTA4 DS ?


IronBullet

Recommended Posts

Dat zal alleen gebeuren als EA T2 overneemt. Dan komt GTA op vrijwel elke console uit als het aan EA ligt en dan hebben we aan het eind van het jaar alweer een nieuwe GTA, die veel slechter is :7

Dat papiertje is FAKE :Y

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

DS ?

Laten we maar eerst hopen dat hij op de PC uitkomt. Als de Wii hem al niet aankan, laat staan de DS..

Ik heb hem gepre-orded voor de PS3, dus mij maakt het niet uit. Voor alle mensen die een PC hebben, hoop ik voor dat hij op de PC uitkomt. [Logisch, toch ?]

Conclusie: Ik denk dat de DS dat niet aankan.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat hij niet voor de DS komt, hij kan hem zeker niet aan. Het heeft een 66 Mhz processor.

En het past waarschijnlijk ook niet op dat vierkante dingetje (:puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit mag je alleen verwachten als EA dat Take2 overneemt, want dan komt GTA op alle consoles, handhelds en pc's die ooit gemaakt zijn :duh:

Zelfs op de Nintendo 64 :puh:

Maar het was allang bekend dat hij alleen op PS3 en Xbox360 uitkwam.. En miss later nog voor pc. Maar de DS kan hem gewoon simpelweg niet aan. En daarnaast de de doelgroep van GTA4 speelt niet op een DS.. Dus het zou ook nog eens nutteloos zijn om hem hierop uit te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je even verder in de lijst kijkt zie je guitar hero staan met ook ds er achter (edit: 1 er onder zelfs).

Ds staat dus lijkt me niet voor de nintendo DS

Bewerkt: door bastiaansiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Dit mag je alleen verwachten als EA dat Take2 overneemt, want dan komt GTA op alle consoles, handhelds en pc's die ooit gemaakt zijn :duh:

Zelfs op de Nintendo 64 :puh:

Maar het was allang bekend dat hij alleen op PS3 en Xbox360 uitkwam.. En miss later nog voor pc. Maar de DS kan hem gewoon simpelweg niet aan. En daarnaast de de doelgroep van GTA4 speelt niet op een DS.. Dus het zou ook nog eens nutteloos zijn om hem hierop uit te brengen.

Nog slechter zelfs, op de Nintendo 1980 ;)

16-80.jpg

Zo'n ding heb ik nog in de kast staan 8)8)8)

Ooit gekregen toen ik 4 of 5 jaar was :puh:

Serieus die spellen zijn ongeveer 20 cm bij 15 cm :puh:

tetris-cartridge-clock.jpg

Onntopic Nee man, dit is een echte 'Fake' brief. Dit slaat nergens op, ik geloof niet dat Rockstar Games dit doet. Er zijn wel meerdere pipo's die zo'n briefje maken :puh:

Swiggers :)

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Het is bekend gemaakt dat GTA IV niet op de Ninteno Ds komt ;):cya:
Kan jij misschien een bron plaatsen ? :duh:

Geen bron nodig, want de DS kan GTA IV sowieso niet aan, die DS zou ontploffen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bekend gemaakt dat GTA IV niet op de Ninteno Ds komt ;):cya:
Kan jij misschien een bron plaatsen ? :duh:

Geen bron nodig, want de DS kan GTA IV sowieso niet aan, die DS zou ontploffen :puh:

Nee hoor ;) Rockstar Games kan de keuze maken om voor de DS IV te maken. Maar dan worden er natuurlijk heel wat missie's uitgehaald zij missie's en auto's. Net zoveel word er dan uitgehaald, zodat de DS het aan kan ;) Het verhaal zal onwaarschijnlijk wel het zelfde blijven. Maar ik neem aan dat Rockstar Games dit niet doet. ^_^ Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

op deze site staat dat er ook een GTA4 voor de DS uit komt : http://www.game-class.com/media/images/div...rties_scan2.jpg

en deze :

http://www.game-class.com/article1182-un-p...-en-infos-.html

Ik denk dat het een grap ofzo is want er is nooit iets gezegt over een GTA4 voor de DS .

haha die vind ik goed die ds ontploft zo en dan het kan nooit aan de graphics typeren als van de pc,ps3,xbox360(live).Juist toch.Of niet :?

Bewerkt: door gtafreakje69
Link to comment
Delen op andere websites

op deze site staat dat er ook een GTA4 voor de DS uit komt : http://www.game-class.com/media/images/div...rties_scan2.jpg

en deze :

http://www.game-class.com/article1182-un-p...-en-infos-.html

Ik denk dat het een grap ofzo is want er is nooit iets gezegt over een GTA4 voor de DS .

haha die vind ik goed die ds ontploft zo en dan het kan nooit aan de graphics typeren als van de pc,ps3,xbox360(live).Juist toch.Of niet :?

je DS wordt ge je weet welt. PSP kan ook ge je weet welt , maar gta 4 kan toch wel op ps2 of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...