SanAndreasGEK Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Welke talen komen eigenlijk in GTA 4? Hetzelfde als alle andere GTA's, of komen er dit keer meer talen bij...? Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Hoe bedoel je talen ? Ondertitels ? Ciao Bewerkt: 13 april 2008 door Mematox Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Welke talen komen eigenlijk in GTA 4?Hetzelfde als alle andere GTA's, of komen er dit keer meer talen bij...? Ik denk het zelfde. Net als de vorige delen. Groetjes, MGT. ^_^ Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hoe bedoel je talen ? Ondertitels ?Ciao Ja dat ook... Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik dacht alleen maar engels groeten thegtaman Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 - Amerikaans Engels. - Brits (?) - Russisch (?) Alles natuurlijk met ondertitel. Ik denk wel deze talen. Ciao Reageren
js007 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ik denk engels maar ik hoop nederlands Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ik denk engels maar ik hoop nederlands Denk je nu werkelijk dat ze in Gta IV Nederlands gaan praten ? Je zult denk ik ondertitel bedoelen. Whaha ik zie het al helemaal voor me: Niko: Heey roman, ik moet schijten kom eens hier! Roman: Ik kom al niko wacht eventjes! Nee grapje. Er komt geen Nederlands als taal. Heel misschien Ondertitel. Ciao Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 uncharted drakes forutne volledig nederlands gesproken en zelfs in het koreeans kan ie ratchet en clank altijd engels gesproken maar op de ps3 gewoon nderlands dus ik twijfel wle een beetje Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Daar is nog niks over bekent gemaakt. Maar ik neem aan dat het meerderdeel Engels zal spreken. Het zou kunnen zijn dat er toeristen komen die een andere taal spreken. Net als in het echt, maar dat zie je wel op de 29ste . Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 De taal Engels en Russisch (hoor je ook al in een paar trailers) en ondertiteling zou Nederlands geweldig zijn maar Engels is ook goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.