Cisse Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) Hier is mijn filmpje... [ http://rapidshare.de/files-en/541406/gta_s...ndreas.wmv.html ] Het is op de Las Venturas, RingRoad... Sorry voor de beeldkwaliteit, heb het met m'n webcam moeten doen...) en heb niet echt professioneel materiaal voor de kwaliteit te verbeteren... Hopelijk doen jullie het hier mee. reacties graag. EDIT: Eerst op de link klikken en dan onderaan op FREE klikken en dan 30 sec. wachten dan kan je op de link klikken... deze tekst staat er dan: Download: gta_san_andreas.wmv klik erop en wacht. Bewerkt: 7 februari 2005 door Cisse Reageren
josie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 De link is dood of bestaat niet. Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 link werkt wel .... alleen rapidshare is een beetje ingewikkeld...onderaan zie je FREE staan....klik daar op.....dan moet je 30 seconden wachten en dan kun je downloaden succes Reageren
Joriz Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Nogmaals: Http://www.gtagames.nl/mail.php Reageren
hey dude Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 waarom is da zo licht van voor daar zo op da filmpje ik zie bekans niks <_< Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Hij zij toch dat hij het met zijn webcam gedaan had... <_< Reageren
hey dude Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 aaa ik had niet alles gelezen sorry Reageren
Na$! Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 iets slechtere beeld kwaliteit , daardoor lijkt het alsof je je met de lichtsnelheid voortbeweegt Reageren
gtamaster Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 mooi filmpje goed gereden Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) Umm beetje slechte kwalitieit. Voor de rest goed Bewerkt: 7 februari 2005 door ewoud Reageren
Ironfist Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Umm realy bad kwalitie. 1) leer engels 2)deze opmerking is al gemaakt en de reden is simpel:met een webcam heb je geen gode beeldkwaliteit 3)ik naam aan dat je het zo véél beter kan,ik verwacht dus ook een filmpje van jou dat een meesterwerk is (=denk aub na voor je zo'n opmerkingen maakt) (en het is nog eens pure spam) Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Was het niet makkelijker geweest als je (mogelijk) de lamp van de kamer uit had gedaan en/of de gordijnen dicht. Wel leuk dát je het zo geprobeerd heb. Ik vind het goed dat je in de credits je excuses aanbiedt voor de slechte kwaliteit . Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ja maar het is mss zijn eerste keer da die een filmke maak maar toch goe geprobeerd :rolleyes: :rolleyes: Reageren
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 het is eeen webcam dat spaart een camera nie denk toch Reageren
Vinewood Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Was het niet makkelijker geweest als je (mogelijk) de lamp van de kamer uit had gedaan en/of de gordijnen dicht. Wel leuk dát je het zo geprobeerd heb.Ik vind het goed dat je in de credits je excuses aanbiedt voor de slechte kwaliteit . ik heb zelf ook webcem als ik filmpje wil maken moet je het licht wel aanlaten anders heb je alleen maar zwart beeld en zie je het niet zo goed @cisse heel mooi filmpje hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.