Jump to content

Logitech Z-2300

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil dus deze http://www.azerty.nl/producten/product_det...631/z-2300.html

gaan kopen maar dan zit ik met 1 probleem. er zit maar 1 3.5 MM aansluiting op

en ik wil mijn PS3 & PC erop ansluiten. maar als ik dan op de ps3 wil. dan moet ik steeds

de 3.5 mm kabel van mijn pc eruit halen. en dan van me ps3 er weer in.( is opzich niet zo`n

heel erg probleem) maar daar zal toch wel een aparaatje zijn. zoals deze 35mm.jpg

dan doe ik die achterkant in mijn boxen en. dan zet ik die 3.5 mm kabel van me ps3 in de linker gaatje en

van mij pc in de rechter. maar is dat wel mogelijk. krijg ik dan geen ruis

Geplaatst:

Nee, ik denk het niet, want het is een gewone adapter en het geluid is dan gewoon perfect.

Ik heb precies zo'n ding gekocht zoals op de foto en hij doet het prima.

Je kan hem krijgen voor zo'n 15-20 euro.

:cya::cya:

Geplaatst:

Volgens mij gaat het niet...

Ik heb dat ding ook en ik denk dat het dient voor als je vb, een MP3 hebt en je wil er dan 2 oortjes insteken dat zet je de ingang van dat ding in MP3 en je zet dat de 2 ingangen van oortjes aan de andere kant. Andersom gaat het denk ik niet.

Dus je kan het wel in je PC steken en dan 2 verschillende luidsprekers gebruiken maar niet omgedraaid. Naar mijn weten is het ook onmogelijk om 2 geluiden door te sturen naar 1 luidspreker, het kan misschien, maar volgens mij niet.

Maar met dat ding op de foto zal het zeker niet lukken, aangezien je daarmee meerdere luidsprekers kan gebruiken. Ook word het geluid vaak verdeeld onder de 2 luidsprekers/oortjes...

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik naar je plaatje kijk, weet ik hopelijk je bedoeling.. Dat is geen splitter voor geluid naar 1 stekkertje, je moet zon apparaatje kopen met zo'n knopje waar je 2 apparaten in de input kan doen, en eentje in de output, dat is dan je Logitech set, Dan werkt het.. Zal even zoeken naar een apparaatje ;)

Bewerkt: door mekz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...