jumper01 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Hallo , hierbij release ik mijn zelfgemaakte neons , voor motor , of auto. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Readme etc zit erbij So enjoi Vragen ? , Pm me maar =D SpecialNeonsByJumper01.zip Bewerkt: 13 april 2008 door jumper01 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 wij van gta forum, houden heel veel van screens. en dat vieren we, screens om te kijken. dus pak al je screenies, dus lekker screenie kijken maar! Reageren
jumper01 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 wij van gta forum,houden heel veel van screens. en dat vieren we, screens om te kijken. dus pak al je screenies, dus lekker screenie kijken maar! Zo goed ? Reageren
FerryN Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Lol, ik was net op gtainside aan het kijken, zag ik dezelfde screens, blijkt dat het jouw mod is xD Leuk gemaakt, maar er zijn al veel mods van, probeer volgende keer iets origineels te maken. Dan heb je meer kans op downloads Maar je begin is gemaakt, komt er een volgende project? Greetz, Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dat ziet er best goed uit! Alleen is hij ietsje té donker. Zou je dat nog even kunnen veranderen? Zoaj, dan download ik hem: Een Cijfer: een leuke 8 Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik vind het leuk dat je uit meerdere kleuren en diktes kan kiezen. Niet alleen uit de kleur wit ofzo. Maar ik je readme staat www.gtainside.nl moet dat niet .com zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.