Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij ziet er heel mooi uit. Vooral dat plaatje aan de linkerkant, hoe doe je dat tog???

Verder staan de plaatjes mooi op de achtergrond.

9/10

Geplaatst:

Woppa! :D , Die ziet er té goed uit :Y . De render ziet er goed uit, en het achtergrond past precies bij Mario, en het lettertype is helemaal goed, een dikke 9!

Geplaatst:

Ik vind hem eigenlijk veel te fel. Het verblind om eerlijk te zijn, bijna mijn ogen. Dit is best jammer aangezien je dezelfde kleuren kan gebruiken maar minder fel. Wel vind ik dat je je best hebt gedaan om de render in te blenden en het effect links ziet er best mooi uit. De brushes vind ik wat simpel, hier en daar wat wit en de rest fel blauw. Je had beter even goed kunnen brushen zodat de signature wat voller word. De achtergrond is dus best wel leeg als je er even goed naar kijkt. Verder vind ik dat je een normale, simpele border had kunnen gebruiken. Dit is namelijk veel mooier en geeft het plaatje in zijn geheel een beter gevoel. De tekst vind ik er redelijk uit zien maar je had nog even verder kunnen kijken voor mooie fonts.

Wederom een redelijk goede signature waar hier en daar wat op aan te merken is. Veel succes verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...