brassgast Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Hallo iedereen ik krijg maar geen ferry naar het derde eiland kan iemand mij vertellen hoe ik die wel kan krijgen door een zijmissie ofzo alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 die is er niet der is alleen maar een ferryt naar portland en staunten island Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Hallo iedereen ik krijg maar geen ferry naar het derde eiland kan iemand mij vertellen hoe ik die wel kan krijgen door een zijmissie ofzo alvast bedankt Er vaart alleen een Ferry van Portland naar Staunton Island.. Shoreside Vale heeft sowieso geen plaats waar hij kan aanmeren, dus deze zal er ook nooit komen te varen. Helaas, je zult de brug moeten nemen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brassgast Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 ok bedankt wel raar dat er 2 aanleg plekken zijn op staunton island dan maar via de brug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2008 ik vind dat wel jammer hoor want was wel leuk geweest Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Nu ja is ook wel spijtig want met de ferry zou het stukken rapper zijn gegaan dan met die klote brug. Die brug gaat in het midden om de zoveel keer omhoog, en dan sta ik daar altijd voor. Moet ik daar dan keilang staan wachten. om in slaap te vallen gewoon .. Bewerkt: 28 juli 2008 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Geduld mijn vriend... Geduld... pS: W00t 799 post Bewerkt: 29 juli 2008 door Dark_Zemy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj102 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 ik vind dat wel jammer hoor want was wel leuk geweest vindt ik ook ik vind dat wel jammer hoor want was wel leuk geweest ik ook >>> Door ASPHALT: Dubbelposten is niet de bedoeling, bij deze dan ook samengevoegd. Ook een post met wat meer inhoud zou gewaardeerd worden.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Dubbelposten mag niet en je hebt 2 x het zelfde gedaan. Onntopic: Was wel mooi geweest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Dubbelposten mag niet en je hebt 2 x het zelfde gedaan.Onntopic: Was wel mooi geweest. Is dat je broertje ofzo? cj101 <-> cj102... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik kom er niet mee aanzetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 We gaan zeer offtopic.. De vraag lijkt me beantwoord, dus om verder onzinnigheden te voorkomen gaat 'r een hangslot op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts