Jump to content

Geschiedenis YouTube en Google

Recommended Posts

Geplaatst:

Wij hebben sindskort een nieuwe computer, maar als ik op YouTube bijvoorbeeld gister PSV-Ajax ingetikt heb, en ik tik morgen gewoon 'PSV' in, dan komt er als 'suggestie' PSV-Ajax te staan, omdat je dat al eerder hebt ingetypt, snap je?

Nou is mijn vraag, kan je dit ook uitzetten?

Geplaatst: (bewerkt)

Bij Internet Explorer 7: Extra > Internetopties > Inhoud > Automatisch aanvullen > Instellingen > Vink nu formulieren uit en als het goed moet het weg zijn.

Bij Firefox: Extra > Opties > Privacy > Vink "Informatie die ik invoer in zoekbalken en webformulieren" uit en als het goed is moet het weg zijn.

Edit: @Hieronder: Dat weet ik maar deze manier haalt automatisch alle suggesties weg.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Jay;, ik denk dat hij bedoeld als hij iets typt in het zoekbalk vb: 'apppel', en hij zoekt daarna weer met 'appel', dan staat er zo bedoeld u 'apppel'. Verbeter als ik het fout heb. ^_^

Ik denk dat je dit niet weg kan doen tenzij je misschien je cockies verwijderd, ik weet het niet zeker. Probeer het... :Y

Geplaatst:

met google moet het anders. eerst tik je het woord in dat erop lijkt. gaat er daarna met de pijltjestoetsen heen (het woord dat je kwijt wilt) en klik dan op de "delete" knop

Geplaatst:

@bierbuikje: Dat is bij alles zo en niet alleen bij Google. ;)

@Jay;: Ik dacht eerst iets anders, ik dacht als je in Youtube zoekbalk 'camera' typt en daarna 'cameera' dan krijg je onder de zoekbalk een rode zin; 'Bedoeld u camera ?', maar dit zit standaard in youtube en kan je dus niet verwijderen.

Dus als je het helemaal wilt uitschakelen gebruik je de manier van Jay; en als je één woord wilt verwijderen dan gebruik je de manier van bierbuikje. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...