Jump to content

Modwissel en nieuwe mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Moderator Ikkes heeft zijn werkplek van het Lifestyle forum naar het Games-forum verplaatst, waar hij vanaf vandaag naast zijn collega Froodooo zal modereren. Ikkes, veel plezier met je nieuwe bureau!

In Lifestyle wordt het overgebleven gat opgevuld naar de nieuwe moderator Flying Dutchman, die hier vanaf vandaag naast GTA-Sheep en Mania-92 aan de slag gaat. Welkom, en veel succes, Flying Dutchman!

Om dit heuglijke nieuws te vieren wordt het Gamesforum binnenkort opnieuw ingericht. Hierover later meer.

Geplaatst:

Gefeliciteerd Flying Dutchman. Ik weet zeker dat je het goed gaat doen in mijn favoriete fora :Y

Ik wens je daarom ook veel succes toe met je baantje als moderator :tu:

Ikkes, je hebt het prima gedaan in de lifestyle forums en daarvoor wil ik je graag bedanken. Ik weet zeker dat je het samen met Froodooo prima gaat doen in de games forums. Ook daar kom ik wel eens regelmatig, dus zal ik je daar zeker wel aan het werk zien. Succes :tu:

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je nieuwe werkplek Ikkes! Ook jij gefeliciteerd Flying Dutchman, ik wens je verder nog veel plezier in je moderatorschap. Ik kom nu maar af en toe een kijkje nemen in het gamesforum maar zal er zeker vaker komen, vooral met de nieuwe inrichting. Succes allebei! :)

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd, Flying Dutchman! Heel erg veel succes en bovenal veel plezier met je nieuwe functie in Lifestyle. Ik ben er van overtuigd dat je een waardige vervanger zult zijn! :tu:

Ikkes eveneens van harte gefeliciteerd! Als er iemand geknipt is voor Games ben jij het wel, gezien je kennis van games/consoles en je rubriek in OWN. Ook jij succes!

Geplaatst:

Gefeliciteerd, Flying Dutchman! Je zal het zeker goed gaan doen; Lifestyle fora is perfect voor je. Succes! :tu:

Ikkes zit in de Games fora ook helemaal op zijn plek. In Lifestyle deed je het goed, maar Games zal voor jou (samen met Froodooo) de beste keuze zijn. Ook jij veel succes toegewenst!

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je nieuwe baantje Flying Dutchman, heel veel succes en plezier! Maar ik weet zeker dat je het goed zult gaan doen.

En nu moet ik dus de hele dag naast Ikkes zitten... :7 . Welkom bij de Games, Ikkes! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
die hier vanaf vandaag naast GTA-Sheep en Maina-92 aan de slag gaat. Welkom, en veel succes, Flying Dutchman!

Moet dan niet Mania-92 zijn :7 ?

>>> Door Lantyz: Gefikst, bedankt<<<

GG :), en natuurlijk gefeliciteerd Ikkes en Flying Dutchman!

Bewerkt: door DJRobin
Geplaatst:

Bedankt voor alle felicitaties! Na een rustigere periode zal ik me nu vol gaan inzetten voor lifestyle!

Geplaatst:

Gefeliciteerd Flying Dutchman, je verdient het! :Y

Jij ook Ikkes, doe je best met je nieuwe taak. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...