Donald F. Duck Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Succes Ikkes in je nieuwe afdeling! En Flying Dutchman ook succes! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Gefeliciteerd FD met je promotie! Ikkes, ik wens je veel succes in de gamefora. Ik ben er zeker van dat je het goed gaat doen, want je doet de Game On in OWN ook perfect! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Van harte met je promotie tot moderator Flying Dutchman, na lang megalid te zijn geweest is het je gelukt om moderator te worden. Bewerkt: 14 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ikkes, veel succes met je nieuwe fora en Flying Dutchman veel succes met jouw nieuwe fora ter vervanging van Ikkes en uiteraard gefeliciteerd! Reageren
M4X Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Gefeliciteerd Flying Dutchman, veel succes met het modereren van de Lifestyle fora Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Gefeliciteerd Flying Dutchman! Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Gefeliciteerd FD, met je promotie! Ikkes, veel succes in het games forum! Reageren
Rivel Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Zow, congratz jongens. En daarmee richt ik me op FD. Ikkes, je zal het vast even goed doen in de Games als in de Lifestyle. En FD. Jij zal dat gat zeker opvullen. Succes Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Gefeliciteerd Flying Dutchman met je nieuwe kleurtje,en succes op je nieuwe werkplek Ikkes Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Veel succes en plezier op je nieuwe stekkie Ikkes en van harte gefeliciteerd met je promotie naar Moderator Flying Dutchman! Ik wens je heel veel succes maar vooral veel plezier de komende tijd. Mocht je vragen hebben of er even niet uitkomen dan kun je altijd bij ons terecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.