Jump to content

Modwissel en nieuwe mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Gefeliciteerd FD met je promotie!

Ikkes, ik wens je veel succes in de gamefora. Ik ben er zeker van dat je het goed gaat doen, want je doet de Game On in OWN ook perfect! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Van harte met je promotie tot moderator Flying Dutchman, na lang megalid te zijn geweest is het je gelukt om moderator te worden. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Ikkes, veel succes met je nieuwe fora en Flying Dutchman veel succes met jouw nieuwe fora ter vervanging van Ikkes en uiteraard gefeliciteerd! :)

Geplaatst:

Zow, congratz jongens. En daarmee richt ik me op FD. Ikkes, je zal het vast even goed doen in de Games als in de Lifestyle. En FD. Jij zal dat gat zeker opvullen. Succes

Geplaatst:

Veel succes en plezier op je nieuwe stekkie Ikkes en van harte gefeliciteerd met je promotie naar Moderator Flying Dutchman! :) Ik wens je heel veel succes maar vooral veel plezier de komende tijd. Mocht je vragen hebben of er even niet uitkomen dan kun je altijd bij ons terecht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...