Jump to content

Het vastlopen van het internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb al een tijdje, sinds vorige week, dat mijn internet iets laad en dat ie dan stilstaat.

Niet scrollen , aanklikken, niks.

En als je ergens klikt slaat ie helemaal vast en kun je niets meer doen, alleen afsluiten.

en dan komt dat nu beeindigen, en dan dat verzenden niet verzenden.

Vervolgens als je het interneticoontje aanklikt (dubbel natuurlijk) dan zegt ie sessie herstellen of nieuwe sessie starten.

Heeft iemand hier last van, of gehad, of weet diegene wat ik nu hiertegen moet doen, of kan je hier niets tegen doen?

Ik hoor het graag want ik heb het internet al tig keer opnieuw opgestart... :duh:

Alvast heel erg bedankt. :cya:

Geplaatst:

Is dit ook bij Internet Explorer of alleen bij FireFox?

Probeer anders eens FireFox te verwijderen en dan opnieuw te installeren.

Geplaatst:

Bij Firefox.

Ik heb hem opieiuw geinstalleerd maar hij heeft het nog steeds. :duh:

Geplaatst:

Bij Firefox.

Ik heb hem opieiuw geinstalleerd maar hij heeft het nog steeds. :duh:

Ik weet de oplossing voor het vastlopen niet maar ik wil wel even zeggen dat het 'Sessie herstellen' en 'Nieuwe sessie starten' volkomen normaal is bij Firefox. Dit gebeurt als je internetverbinding onverwachts stopt of als je bijvoorbeeld in één keer je pc uitdrukt.

Geplaatst:

Firefox kan een groot gedeelte van je geheugen in beslag nemen. Heb je veel dingen draaien naast Firefox? Zo ja, dan dan moet je gewoon wat minder programma's draaien. Kijk anders eens bij Taakbeheer (Windows XP: Ctrl+Alt+Del, Windows Vista: Ctrl+Shift+Esc) en dan bij het tabblad Processen. Kijk of er onbekende processen in staan die eventueel ook veel geheugen in nemen. Het kan altijd zijn dat er spyware of een virus op je pc zit waardoor Firefox traag loopt. Daarvoor kan je je pc ook even scannen. Mocht je er weinig verstand van hebben, kan je natuurlijk altijd een screen van het Taakbeheer hier plaatsen. :)

Hoeveel geheugen heeft je computer trouwens?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...