Jump to content

Rainbow Six Vegas 2 signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn nieuwste signature die ik al heb ingeleverd voor een battle. Graag rates en/of commends. :)

rsv25qg4.jpg

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Comment: Ik vind dit een pracht van een signature, 2Fast{0}. Allereerst ziet de achtergrond er passend uit en is het op de nodige plekken wat donkerder. Ook de tekst past er goed bij en je hebt dus een goede font uitgekozen. Het is jammer dat als je het niet kent je er goed naar moet kijken maar dat was bij mijn in ieder geval niet het probleem. Verder vind ik de border goed gelukt en je hebt er verschillende effecten ingedaan die er zeker goed uitzien. Al met al een geweldige signature waar ik eigenlijk haast niks op aan te merken heb. KUTGW!

Rate: 9.3

Geplaatst:

Zoals altijd een prachtige sig 2fast{0}! De render ziet er mooi uit en het achtergrond is prachtig! Alleen het lettertype vind ik wat minder maar dat is mijn mening. Een mooi 9/10!

Geplaatst:

Weeral een zeer mooie signature, 2fast. M'n complimenten! ;)

Te beginnen bij de kleurencombinatie, dat is zeer goed gedaan. Zwart en wit zijn natuurlijk ook kleuren die mooi bij elkaar passen. Alleen vind ik de buitenkant iets té zwart, dat kon, naar mijn mening, iets lichter. Verder is de render zeer mooi ingeblend, en geeft de signature een minder zwaar gevoel, met het vele zwart. De kleine witte bolletjes zorgen voor een beetje meer compensatie, waardoor de signature ook wat minder zwaar is. De bolletjes vind ik, eerlijk gezegd, niet zo mooi. Je kan beter een soort van galaxy/star brush nemen, dat zijn geen ronde bolletjes, maar 'scherpe' bolletjes. :7

Verder is de tekst een goed idee, en een mooi font + mooie plaatsing, alleen is het zwart te donker, en moeilijk leesbaar. Het is een goed idee om de hoofdletter in het wit te doen, maar dan kon je de rest beter in een lichtzwart of grijs kleurtje steken.

De border ziet er zeer mooi uit, al vind ik het iets te chic. Je kon als middelste kleur misschien beter grijs, i.p.v. wit nemen?

Al bij al een zeer mooie sig, zoals ik al eerder zei, en je krijgt van mij dan ook 85%! Keep up the good work! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...