kevin software Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Hallo, Nu ik 2 steam account heb met Garry's mod en we gaan multiplatyer doen komt er ontzettende lag. Als ik een server maak en de ander komt er in, ook als ik aleen in mijn eigen server zit schokt alles. Met de andere Gmod 10 (vorige verie) ging alles gewoon goed zonder lag. weet iemand hoe dat zou komen? Groetjes kevin Bewerkt: 14 april 2008 door kevin software Reageren
Dastard Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Komt vast omdat er iets mis mee is, je zou beter wachten tot de volgende patch, en oftewel moet je programma's bv MSN sluiten, terwijl je speelt. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hallo,Nu ik 2 steam account heb met Garry's mod en we gaan multiplatyer doen komt er ontzettende lag. Als ik een server maak en de ander komt er in, ook als ik aleen in mijn eigen server zit schokt alles. Met de andere Gmod 10 (vorige verie) ging alles gewoon goed zonder lag. weet iemand hoe dat zou komen? Groetjes kevin Hey ik speel zelf ook Garry's mod en het is nogal een veel eisende game, wat zijn je systeem eisen. Reageren
Ferre Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Garry's Mod is sinds januari overgegaan op de Source 2007 engine. Je kan nu ook klooien met de models van Team Fortress 2, Episode Two en Portal. Garry's Mod doet er bij mij nu ook veel langer over om op te starten. Test eens of je pc The Orange Box aankunt op deze site: klik. Als je de aanbevolen eisen niet aan kunt dan is het logisch dat hij het niet redelijk aankunt. Eigen servertjes laggen altijd wel een beetje. Al helemaal als het een zwaar spel is. Ook noem je Garry's Mod 10, maar je bedoelt waarschijnlijk GMod 9 die gratis is. Reageren
kevin software Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Garry's Mod is sinds januari overgegaan op de Source 2007 engine. Je kan nu ook klooien met de models van Team Fortress 2, Episode Two en Portal. Garry's Mod doet er bij mij nu ook veel langer over om op te starten. Test eens of je pc The Orange Box aankunt op deze site: klik. Als je de aanbevolen eisen niet aan kunt dan is het logisch dat hij het niet redelijk aankunt. Eigen servertjes laggen altijd wel een beetje. Al helemaal als het een zwaar spel is. Ook noem je Garry's Mod 10, maar je bedoelt waarschijnlijk GMod 9 die gratis is. Nee ik bedoel 10 de iets oudere versie (met de gast met meloenen) en de niewere (iemand met pion op zn hoofd) en hier heb ik ook nog even met mijn eigen programma een systeems spec's gemaakt: == HARDWARE SYSTEM BY KEVINSOFTWARE == Processor : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz Versie: x86 Family 15 Model 2 Stepping 7 Snelheid: 2394 MHz --------------------------------------------------- Specificaties : To Be Filled By O.E.M. Computermodel: To Be Filled By O.E.M. BIOS-versie: American Megatrends Inc. 1004.003 --------------------------------------------------- Lokaal station : Totale capaciteit: 950 GB Som van de vaste schijven: (C: D: E: F: G: H: I: J: K: L: M: N: O: P: Q:) Gebruikt: 794.91 GB Beschikbaar: 55.72 GB --------------------------------------------------- Algemene informatie over de computer : Computernaam: KEVIN Domein: WERKGROEP Tijdzone: West-Europa (standaardtijd) Verbinding: Werkstation (standalone) Proxyserver: Geen IP-adres: 192.168.1.200 IPX-adres: Niet ingeschakeld --------------------------------------------------- Geheugen (RAM) : Capaciteit: 512 MB --------------------------------------------------- Videokaart: Nvidia Geforce FX5200 Ultra == HARDWARE SYSTEM BY KEVINSOFTWARE == Reageren
Dastard Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Dus je hebt 2 GMOD's staan? de 10 (nieuwste) versie en de 9 (oudere, gratis versie). Verwijder dan 9, want Gmod 10 gebruikt iedereen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.