joppie Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hey, Ik had een vraagje: Kan je je sig weer bewerken als je hem hebt opgeslagen als .jpeg en niet als PS betand? Ik heb het PS bestand er niet van... Zoals mijn sig... daar staat joppie, maar kan je daar dan nog iets anders van maken? Of moet je dan echt het PS bestand van hebben? Alvast bedankt! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Hey,Ik had een vraagje: Kan je je sig weer bewerken als je hem hebt opgeslagen als .jpeg en niet als PS betand? Ik heb het PS bestand er niet van... Zoals mijn sig... daar staat joppie, maar kan je daar dan nog iets anders van maken? Of moet je dan echt het PS bestand van hebben? Alvast bedankt! Je moet er helaas een PS-bestandje van hebben. Als je het opslaat als PNG/JPG of wat dan ook, worden de lagen niet opgeslagen, alleen het beeld zelf als het ware. Wanneer je dit bestand vervolgens opent, wordt hij gezien als één ongeschonden laag, en kun je hem niet meer aanpassen. Het kan wel natuurlijk, maar het is makkelijker wanneer je hem de volgende keer via PS opslaat Bewerkt: 14 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
.Phobia Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 inderdaad, je hebt een ander bestand nodig met een JPG heb je niet genoeg, je zou het wel nog kunnen bewerken maar heel moeilijk Reageren
Kloep Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Je kan er nog wel dingen bijplaatsen, maar erg lastig om iets te verwijderen, aangzien je layers niet worden opgeslagen. mvg, Kloep Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Je kan wel een paar kleine details verwijderen doormiddel van de smudge tool. Volgens mij is hier ook een tutorial van hier op het forum. Je moet maar eens zoeken. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.