Hanni Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Wist niet goed waar ik het moest plaatsen dus doe ik het even hier. Weet iemand waar ik GTA fonts kan downloaden. Liefst de bekende "Grand Theft Auto" en dan ook nog de font van "Vice city". Zou graag een signature maken. Alvast bedankt !
Joriz Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Deze lettertype staan gewoon in onze download database: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...&showcat=36
Arthis Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Het font van 'Grand Theft Auto' is Pricedown. Je kunt hem hier downloaden Die van Vice city is Cage. Je kunt hem hier downloaden in de download database van het forum Edit: zoals Joriz al zei kun je pricedown ook gewoon vinden in de download database Bewerkt: 14 april 2008 door Arthis
Hanni Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Mhhh, heb m'n sig gemaakt maar ik krijg em maar niet getoond. Krijg altijd de melding dat er geen dynamische plaatjes mogen komen in de tag. Iemand die raad weet ?
Galiorix Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dat komt omdat jij een plaatje via een .php pagina laad. Je moet de directe link van Imageshack gebruiken, niet de andere. En volgens mij staat er, als je een plaatje geupload heb, ook een link voor op fora, mét de tags er omheen. Maar dat weet ik niet zeker, ik gebruik geen Imageshack. Zolang je een link met .php erin gebruikt, kan je de afbeelding niet tussen de tag of wat dan ook gebruiken Greetz
Hackman Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik zou niet weten hoe het komt maar wat ik wel weet is dat dat plaatje veel te groot is, de maximale maten zijn 500x150 als ik me niet vergis...
Hanni Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Zo, het is gelukt. Bedankt voor jullie hulp
Recommended Posts