jussie5 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) hee ik heb afgelopen weekend een mod gedownload alleen ik kan nergens uitleg vinden, ze zeggen alleen dat ik sanny builder en iets van CLEO moet hebben de bestanden die ik er graag in wil hebben zijn .cs bestanden.... hoe kan ik deze in GTA krijgen??? Ik heb al een cleo map in mn sa map maar het werkt niet Want met deze mod kun je lichten laten knipperen, motor/lichten uitzetten, moterkap en kofferbak openen en nog veel meer Bewerkt: 17 april 2008 door jussie5 Reageren
gamemaster676 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Heb je die map zelf gemaakt of is die gekomen doordat je sannybuilder en CLEO hebt geinstaleert? Als hij van CLEO zelf is dan hoef je alleen de .cs in de map CLEO te stoppen. Zeg het maar als het niet werkt. Groetertjes, Gamemaster Reageren
ikt Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Bíjna goed uitgelegd. Eerst moet het CLEO3 pakket instaleren: http://cleo.sannybuilder.com/cleo3.rar Kopieer alles daarin naar de map van GTA SA (vervang ook het bestand als het wordt gevraagd) Daarna stop je je eigen .cs bestanden in de CLEO map in San Andreas. Als die er niet zit, maak je er zelf eenje Bewerkt: 26 mei 2008 door ikt Reageren
Gekke_DJ Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Maar ik heb zijn KM teller geinstalleerd, heb precies gedaan wat jullie zijden, maar het werkt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.