gammie_ Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Beste leden, ik gebruik Avast Antivirus, nou speel ik de laatste tijd het online game: Maplestory, gister was er niks aan de hand en kon ik maplestory gewoon spelen terwijl Avast aan stond, sinds vandaag komt hij iedere keer als ik maplestory opstart een Warning (terwijl dit gewoon een veilige game is) hier een screen: Het maakt niet uit wat ik aanklik want hij sluit daarna het scherm gewoon af inc. maplestory.... Ik moet me antivirus dus nu iedere keer helemaal uitzetten wil ik deze game spelen... Is er ook een andere oplossing? Aangezien hij gister nergends een probleem van maakte... Reageren
DJRobin Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Waarschijnlijk kun je ergens in je antivirus progamma wel aanvinken dat Maplestory een veilige game is. Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Waarschijnlijk kun je ergens in je antivirus progamma wel aanvinken dat Maplestory een veilige game is. Ik heb zelf al gekeken daarna, maar kan niks vinden het is heel standaard in het menu kan ik kiezen tussen: Webmail, netword shield enz. wat ik elk al heb uitgeschakeld maar geen invloed had op maplestory blokkering... Toch voelt het dan nog onveilig want je bent meteen over het hele internet niet meer beveiligd tegen virussen. Heb ook niet zo veel verstand ervan verder... :$ Reageren
Preddy Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Even gegoogled en volgens mij heb ik een oplossing voor het probleem gevonden: Fix for Avast. De errorcode staat niet compleet op je screenshot dus helemaal zeker weet ik het niet of dit dezelfde error is als die jij hebt. Bewerkt: 15 april 2008 door Preddy Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Even gegoogled en volgens mij heb ik een oplossing voor het probleem gevonden: Fix for Avast. De errorcode staat niet compleet op je screenshot dus helemaal zeker weet ik het niet of dit dezelfde error is als die jij hebt. Het werkt! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.