Klapsigaar Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Jaja hier is er dan al 1 >>> Door Joriz: Het is niet zomaar toegestaan om tijdschriften in te scannen zonder toestemming van de auteur<<< Ik weet niet echt of ik hem hier goed neer gepost heb anders mijn excuses en kan die dicht, verplaatst, of verwijdert worden. Ik ga hem nu eindelijk eens lezen. Wat denken jullie ervan? Bewerkt: 14 april 2008 door Joriz Reageren
IronBullet Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik vind m eerlijk gezegt nogal tegenvallen zo op het eerste gezicht . maar mischien dat als k m zelf heb dat hij er dan beter uit ziet Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Ik vind m eerlijk gezegt nogal tegenvallen zo op het eerste gezicht . maar mischien dat als k m zelf heb dat hij er dan beter uit ziet Ook ik heb dat gevoel een beetje, maar ben er van overtuigd dat als ik de game speel ik helemaal in me nopjes ben In iedergeval de Reviewer Is wel erg positief en dat is goed! 10/10 Bewerkt: 14 april 2008 door PatrickW Reageren
IronBullet Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dan zal het in werkelijkheid wel beter zijn als wij denken Reageren
Biocount Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Als je het tegen vind vallen om de afbeeldingen.. het zijn scans dus die zijn altijd al niet mooi op foto Vind het een leuke review.. had het vanochtend al gelezen en gezien. Enigste wat ik er een beetje goedkoop uit vind zien is de HUD. Maar een simpelle HUD is aan de andere kant ook wel prettig. Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) @ Joriz, ik wil niet mierenneukerig doen, maar de scans staan op een andere game site dus andere host. Dan zijn wij niet strafbaar maar degene die ze geshared heeft. Of sla ik de plank nu helemaal mis? Zoja dan hoor ik het graag! Bewerkt: 14 april 2008 door Klapsigaar Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) @ Joriz, ik wil niet mierenneukerig doen, maar de scans staan op een andere game site dus andere host. Dan zijn wij niet strafbaar maar degene die ze geshared heeft. Of sla ik de plank nu helemaal mis? Zoja dan hoor ik het graag! Volgens mij is het direct toegang geven tot/linken naar door auteursrecht beschermde werken (software, boeken) ook illegaal Bewerkt: 14 april 2008 door b4rtsimps0n Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nog even afgezien van het juridische aspect.. Het plaatsen, dan wel direct linken naar scans van auteursrechtelijk beschermde materialen is in ieder geval verboden op dit forum. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Ik vind die HUD er maar mager uitzien.. Alleen een radar en zo'n klein kut wapen met aantal ammo bovenaan.. Waar is de tijd?? Moet je zkr steeds op je mobiel kijken En dat richtvizier ziet er nep uit Is dit wel echt? Achja, ik zeur vast teveel , we wennen er wel aan Bewerkt: 14 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 o dat het wapen ikoonte is lelijk maar verder is het slechte kwaliteit ,een foto van een scherm die nog eens gescand is is dat litel jacob die daar bij staat maat het word zeker een topgam ehet is en blijft gta Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Over wel tijdschrift gaat het, ik hoef geen link maar gewoon de naam! Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik geloof NLJESSE had er nog een topic over gemaakt. Die topic is gesloten maar de link staat er nog. Dacht ik. iig. Ik vind die screen vet lelijk. Sorry, maar als dat de game is. Ben ik teleurgesteld. Eerste indruk hé. Maar ik denk dat het nep is. Ciao Reageren
Biocount Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) OXM - official xbox magazine @ hierboven: het is echt en niet nep. (mits je naar het verkeerde hebt lopen kijken) Bewerkt: 14 april 2008 door Biocount Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.