Jump to content

Gta IV Revieuw

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jaja hier is er dan al 1 >>> Door Joriz: Het is niet zomaar toegestaan om tijdschriften in te scannen zonder toestemming van de auteur<<<

Ik weet niet echt of ik hem hier goed neer gepost heb anders mijn excuses en kan die dicht, verplaatst, of verwijdert worden.

Ik ga hem nu eindelijk eens lezen.

Wat denken jullie ervan?

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Ik vind m eerlijk gezegt nogal tegenvallen zo op het eerste gezicht . :N maar mischien dat als k m zelf heb dat hij er dan beter uit ziet ^_^

Ik vind m eerlijk gezegt nogal tegenvallen zo op het eerste gezicht . :N maar mischien dat als k m zelf heb dat hij er dan beter uit ziet ^_^

Ook ik heb dat gevoel een beetje, maar ben er van overtuigd dat als ik de game speel ik helemaal in me nopjes ben :puh:

In iedergeval de Reviewer Is wel erg positief en dat is goed! 10/10

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:

Als je het tegen vind vallen om de afbeeldingen.. het zijn scans dus die zijn altijd al niet mooi op foto :)

Vind het een leuke review.. had het vanochtend al gelezen en gezien.

Enigste wat ik er een beetje goedkoop uit vind zien is de HUD.

Maar een simpelle HUD is aan de andere kant ook wel prettig. :)

@ Joriz, ik wil niet mierenneukerig doen, maar de scans staan op een andere game site dus andere host. Dan zijn wij niet strafbaar maar degene die ze geshared heeft. Of sla ik de plank nu helemaal mis? Zoja dan hoor ik het graag!

Bewerkt: door Klapsigaar
@ Joriz, ik wil niet mierenneukerig doen, maar de scans staan op een andere game site dus andere host. Dan zijn wij niet strafbaar maar degene die ze geshared heeft. Of sla ik de plank nu helemaal mis? Zoja dan hoor ik het graag!

Volgens mij is het direct toegang geven tot/linken naar door auteursrecht beschermde werken (software, boeken) ook illegaal :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Geplaatst:

Nog even afgezien van het juridische aspect..

Het plaatsen, dan wel direct linken naar scans van auteursrechtelijk beschermde materialen is in ieder geval verboden op dit forum.

Ik vind die HUD er maar mager uitzien.. Alleen een radar en zo'n klein kut wapen met aantal ammo bovenaan..

Waar is de tijd?? Moet je zkr steeds op je mobiel kijken :ch: En dat richtvizier ziet er nep uit :puh: Is dit wel echt? :puh:

Achja, ik zeur vast teveel :7, we wennen er wel aan :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

o dat

het wapen ikoonte is lelijk :duh:

maar verder is het slechte kwaliteit ,een foto van een scherm die nog eens gescand is :schater:

is dat litel jacob die daar bij staat

maat het word zeker een topgam ehet is en blijft gta ^_^

Geplaatst:

Ik geloof NLJESSE had er nog een topic over gemaakt. Die topic is gesloten maar de link staat er nog. Dacht ik.

iig. Ik vind die screen vet lelijk. Sorry, maar als dat de game is. Ben ik teleurgesteld.

Eerste indruk hé.

Maar ik denk dat het nep is.

Ciao :cya:

OXM - official xbox magazine

@ hierboven: het is echt en niet nep. (mits je naar het verkeerde hebt lopen kijken)

Bewerkt: door Biocount

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...