Hulp bij GTA Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik heb zowat alle trainers, garage editors en carspawners geprobeert, maar niks werkt. of het spel loopt vast, of er gebeurt helemaal niks. nu ik GTA san andreas uitgespeelt heb wil ik graag een trainer gebruiken of garage editor. maar geen één werkt. ik heb alles zowat uitgeprobeert, maar niks werkt. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Alle suggesties zijn welkom. Reageren
Hackman Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Misschien heb je V2, dan kun je niet modden... Je zult hem dan moeten patchen, oftewel downgraden naar V1... Als je V2 hebt staat links (of rechts) onder V2 in het menu... Als dat er niet staat heb je V1... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nou, speciaal voor jou: >>dit<< Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hackman, je kan het beter op een andere manier doen. De tweede manier is op zich nog wat sneller, ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 ...562KB, dan heb je V2 Reageren
Hackman Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Er zijn idd meerdere manieren alleen deze wist ik uit m'n hoofd, ik heb hem namelijk op de ps2... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Trainers zijn geen mods. Dus downgraden is niet nodig. Ik heb V2 en alle trainers werken bij mij vlekkeloos. Modden=bestanden in SA veranderen, en trainers zijn aparte programma's die geen bestanden veranderen.\ Dus daar zal het al niet aan liggen. Reageren
Hackman Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Het ligt niet aan de versie dus... Dan zou het moeten liggen aan jou aangezien dat andere mensen het wel lukt... Misschien kun je ons even vertellen wat jij doet als je een Trainer download... Misschien dat we dan kunnen zeggen wat je fout doet... Je moet trouwens de trainers meestal uitpakken met WinRar of Winzip etc... Reageren
mfimmedb Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik heb gta:sa v2 en bij mij doen ook alle trainers het niet ik denk tog dat het aan de versie ligt, ik ben zelf aan het zoeken voor goede trainers voor gta:sa v2 en ik heb er al 0 gevonden. Reageren
K.O. Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Als je zeker denkt te weten dat het aan de versie ligt, verander die dan. Met deze patch kun je je v2 omtoveren in een v1 en dan zou je de trainers dus vlekkeloos moeten kunnen gebruiken. Is dit niet het geval, dan ligt het toch echt ergens anders aan. Let er op dat je de originele .exe gebruikt. Reageren
mfimmedb Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) je saves worden dan niet aangetast tog? en het is een rar bestand mijn computer ckan hem niet lezen, met wat moet ik hem openen? Bewerkt: 23 april 2008 door mfimmedb Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 je saves worden dan niet aangetast tog? Ehmmmm, Nee, niet als je hem gewoon zonder iets hebt gespeeld. Maar heb je de savegame gedownload, dan moet je dus weer een andere versie downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.