Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Als julie éérst even dit filmpje willen bekijken. Klik hier voor het filmpje. 0.20 tot 0.25 < Hierin spreekt Niko tegen iemand. In een review zeggen sommigen dat Niko tegen een "Mystery Man " Praat. Wie denken jullie dat deze "Mystery man" is ? Ikzelf denk iemand uit Niko's verleden.. Ciao Bewerkt: 14 april 2008 door Mematox Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Sorry, maar ik hoor helemaal geen "Mystery man" en zo denkt WikiGTA er blijkbaar ook over . Je kunt daar de tekst zien van trailer 2, en er staat totaal niet iets in met 'Mystery man'... Misschien verkeerd gehoord ? Foutjes mogen hier wel hoor Swiggers Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Sorry, maar ik hoor helemaal geen "Mystery man" en zo denkt WikiGTA er blijkbaar ook over . Je kunt daar de tekst zien van trailer 2, en er staat totaal niet iets in met 'Mystery man'...Misschien verkeerd gehoord ? Foutjes mogen hier wel hoor Swiggers http://www.youtube.com/watch?v=PHLmbD_dLh4 1.47 tot 1.51 In de analysis staat OVERDUIDELIJK : Mystery man. Definitely a quest giver. Ciao Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Sorry, maar ik hoor helemaal geen "Mystery man" en zo denkt WikiGTA er blijkbaar ook over . Je kunt daar de tekst zien van trailer 2, en er staat totaal niet iets in met 'Mystery man'...Misschien verkeerd gehoord ? Foutjes mogen hier wel hoor Swiggers http://www.youtube.com/watch?v=PHLmbD_dLh4 1.47 tot 1.51 In de analysis staat OVERDUIDELIJK : Mystery man. Definitely a quest giver. Ciao Op dit filmpje misschien wel, maar hierboven staat een heel ander filmpje, en weet niemand waar je het over hebt P.s Ja, nu heb je het filmpje verwisselt Nu weet iedereen waar je het over hebt... Bewerkt: 14 april 2008 door swiggers Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Sorry, maar ik hoor helemaal geen "Mystery man" en zo denkt WikiGTA er blijkbaar ook over . Je kunt daar de tekst zien van trailer 2, en er staat totaal niet iets in met 'Mystery man'...Misschien verkeerd gehoord ? Foutjes mogen hier wel hoor Swiggers http://www.youtube.com/watch?v=PHLmbD_dLh4 1.47 tot 1.51 In de analysis staat OVERDUIDELIJK : Mystery man. Definitely a quest giver. Ciao Op dit filmpje misschien wel, maar hierboven staat een heel ander filmpje, en weet niemand waar je het over hebt P.s Ja, nu heb je het filmpje verwisselt Nu weet iedereen waar je het over hebt... Ik zal de mijn bericht wel even bewerken! Ciao Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Sorry, maar ik hoor helemaal geen "Mystery man" en zo denkt WikiGTA er blijkbaar ook over . Je kunt daar de tekst zien van trailer 2, en er staat totaal niet iets in met 'Mystery man'...Misschien verkeerd gehoord ? Foutjes mogen hier wel hoor Swiggers http://www.youtube.com/watch?v=PHLmbD_dLh4 1.47 tot 1.51 In de analysis staat OVERDUIDELIJK : Mystery man. Definitely a quest giver. Ciao Op dit filmpje misschien wel, maar hierboven staat een heel ander filmpje, en weet niemand waar je het over hebt P.s Ja, nu heb je het filmpje verwisselt Nu weet iedereen waar je het over hebt... Ik zal de mijn bericht wel even bewerken! Ciao @Mematox tweede YouTube filmpje is bij mij niet klikbaar, ik weet niet of anderen dit ook hebben. Dus kijk daar even naar Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Sorry, maar ik hoor helemaal geen "Mystery man" en zo denkt WikiGTA er blijkbaar ook over . Je kunt daar de tekst zien van trailer 2, en er staat totaal niet iets in met 'Mystery man'...Misschien verkeerd gehoord ? Foutjes mogen hier wel hoor Swiggers http://www.youtube.com/watch?v=PHLmbD_dLh4 1.47 tot 1.51 In de analysis staat OVERDUIDELIJK : Mystery man. Definitely a quest giver. Ciao Op dit filmpje misschien wel, maar hierboven staat een heel ander filmpje, en weet niemand waar je het over hebt P.s Ja, nu heb je het filmpje verwisselt Nu weet iedereen waar je het over hebt... Ik zal de mijn bericht wel even bewerken! Ciao @Mematox tweede YouTube filmpje is bij mij niet klikbaar, ik weet niet of anderen dit ook hebben. Dus kijk daar even naar Ok gedaan Maar nu ff niet Quoten. Anders wordt het te lang xD Ciao Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Oke, vind maar een vaag topic.. En als ik die video bekijk en ik kijk bij 0.20/0.25 zie of hoor ik niks over de "Mystery", ze zijn op dat punt alleen de die brug aan het analyseren.. Als je het inzet-filmpje bedoeld tussen 0.20/0.25 van dat Niko belt over de telefoon: hij kan ook gwn met een opdrachtgever bellen.. (maar waarschijnlijk is dat het nie ) Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Oke, vind maar een vaag topic..En als ik die video bekijk en ik kijk bij 0.20/0.25 zie of hoor ik niks over de "Mystery", ze zijn op dat punt alleen de die brug aan het analyseren.. Als je het inzet-filmpje bedoeld tussen 0.20/0.25 van dat Niko belt over de telefoon: hij kan ook gwn met een opdrachtgever bellen.. (maar waarschijnlijk is dat het nie ) In het NIEUWE filmpje, staat er; Mystery man. Etc. Dus ik wil weten; wie DENKEN jullie dat dat is. Ciao Reageren
steintje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Oke, vind maar een vaag topic..En als ik die video bekijk en ik kijk bij 0.20/0.25 zie of hoor ik niks over de "Mystery", ze zijn op dat punt alleen de die brug aan het analyseren.. Als je het inzet-filmpje bedoeld tussen 0.20/0.25 van dat Niko belt over de telefoon: hij kan ook gwn met een opdrachtgever bellen.. (maar waarschijnlijk is dat het nie ) In het NIEUWE filmpje, staat er; Mystery man. Etc. Dus ik wil weten; wie DENKEN jullie dat dat is. Ciao ten eerste dat boeit niet. ten tweede hoe moeten wij dat nou weten?. Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik denk dat hij naar roman belt maar we zullen het welicht weten over 2 weken Reageren
Iscariah Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Als het iemand uit Niko's verleden is, dan moet het haast wel Bernie zijn... Hier is een foto van Bernie: We zullen zien... Nog twee weken afwachten! Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Oke, vind maar een vaag topic..En als ik die video bekijk en ik kijk bij 0.20/0.25 zie of hoor ik niks over de "Mystery", ze zijn op dat punt alleen de die brug aan het analyseren.. Als je het inzet-filmpje bedoeld tussen 0.20/0.25 van dat Niko belt over de telefoon: hij kan ook gwn met een opdrachtgever bellen.. (maar waarschijnlijk is dat het nie ) In het NIEUWE filmpje, staat er; Mystery man. Etc. Dus ik wil weten; wie DENKEN jullie dat dat is. Ciao ten eerste dat boeit niet. ten tweede hoe moeten wij dat nou weten?. Er staat met koeienletters; Denken. Dus wat zwam jij nu weer uit. Ciao Reageren
Romal Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het is in die keuken. Maar je ziet alleen een stuk van zijn arm. Ik denk niet dat wij kunnen weten wie dat is. Maar denk een opdrachtgever ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.