Twankala Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Na lange tijd heb ik weer eens gephotoshopt. Wat vinden jullie ervan? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 "De signatures die je maakt als je lang niet meer hebt gephotoshopt, zijn meestal de mooiste" zeggen ze. Wel ik weet niet hoe prachtig je andere signatures zijn, maar deze is allesinds ook zeer mooi. De kleuren passen zeer goed bij elkaar, en geven een tegelijk een warm gevoel, met een rustgevend gevoel. Je hebt rond de render kleine brushes gebruikt, als ik me niet vergis, en die vallen niet echt op. Dat is net ook zo mooi eraan, omdat het dan niet te druk is. Alleen als je echt goed kijkt, naar de details, zie je dat er wel wat werk in zit. Dan heb je nog een soort van Filter Gallery (of wat is het?) aan de rechterkant van de sig. Dat is zeer mooi gedaan, en maakt dat stukje uniek. De border is zeer mooi gedaan, en geeft een professioneel gevoel. Een zeer mooie signature dus. Ik geef je 85%! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ziet er mooi uit, Achtergrond is stadion en de render is mooi. ook het sterretje op zijn been is mooi. Alleen hij kijkt een beetje 'gek' . Maar verder een hele mooie sig! een dikke 8! Reageren
Jay; Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een pracht van een signature, Twankala, vooral de kleurencombinatie spreekt me aan. Je hebt er namelijk voor gekozen om alles niet te vel te doen en dat is zeker een goede beslissing geweest. Vooral de border valt bij mij erg op aangezien hij er zeker uit springt, erg positief dus. Verder is het meer een soort 'game plaatje' waarbij ik toch liever 'echte' voetballers zie als je snapt wat ik bedoel. Toch blijft er erg echt uitzien en de rechterkant zoals eerder al is opgemerkt ziet er zeker bijzonder uit. Het kan zijn dat sommigen het jammer vinden dat er geen tekst bijzit, behalve 'World Cup' dan. Toch vind ik het niet eens nodig in een sig zoals deze die geen extra aanvulling nodig heeft. Verder kan ik er helemaal niets op aan merken, het is en blijft een pracht-sig. Ga zo door Twankala! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hé, da's een mooie manip. Laat ik beginnen met de goede punten : -Mooie scherpe afbeelding genomen -Goede kleur -Render mooi centraal -Het totaal past gewoon super bij elkaar Alleen heb ik paar opmerkingen. Rechtsvanonder zie ik een tekst staan, die hoort daar waarschijnlijk niet te staan dus probeer hem wat weg te doen. Ook zou ik nog eens apply image doen en de blur tool pakken. Doe dan met 25% ofzo naast de render, dat lijkt mij dan mooier. Probeer ook nog een light source toe te voegen (soft brush 100 px.). Maar de sig is heel goed gelukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.