Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Heey, zoals jullie weten is vrijdag Mario Kart Wii uitgekomen. Ikzelf, heb de 50cc al uitgespeeld, en de 100cc 100% en de 150cc 98% Wat is er nieuw? - Nieuwe circuits, en nieuwe battle circuis. - Niuewe items: Pow, een paddestoel dat je groot word, en nog been wolkje boven je hoofd, en dan moet je tegen iemand aan botsen en alleen die word dan verkleind, netzoals met onweer. - Nieuwe karts en moters - Je moet sturen met eenn stuur. Je moet je Wii controller, in het stuur doen. - Nieuwe functies voor online. Zoals: Je kan zien uit welk land iedereen komt. Punten - Je ziet je zelf terug in het spel (je Mii), en je kunt met je Mii rijden als je verder bent Cijfer: 9/10 Ik vind het zelf een erg leuk spel, mooi gemaakt ook. En het is niet zo makkelijk als bij de DS. Geef hier je mening over het spel. Of, als ik of iemand anders die het óók heeft je ergens mee kan helpen. Bewerkt: 19 april 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
raymono Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Heey, zoals jullie weten is vrijdag Mario Kart Wii uitgekomen. Ikzelf, heb de 50cc al uitgespeeld, en de 100cc 100% en de 150cc 98% Wat is er nieuw? - Nieuwe circuits, en nieuwe battle circuis. - Niuewe items: Pow, een paddestoel dat je groot word, en nog been wolkje boven je hoofd, en dan moet je tegen iemand aan botsen en alleen die word dan verkleind, netzoals met onweer. - Nieuwe karts en moters - Je moet sturen met eenn stuur. Je moet je Wii controller, in het stuur doen. - Nieuwe functies voor online. Zoals: Je kan zien uit welk land iedereen komt. Punten - Je ziet je zelf terug in het spel (je Mii), en je kunt met je Mii rijden als je verder bent Cijfer: 9/10 Ik vind het zelf een erg leuk spel, mooi gemaakt ook. En het is niet zo makkelijk als bij de DS. Geef hier je mening over het spel. Of, als ik of iemand anders die het óók heeft je ergens mee kan helpen. Met dat stuur erbij is vet leuk Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Heb hem ook, en ik vind hem geweldig. Hij is wel moeilijker dan Mario kart ds. Zoals dat de computers waar je tegen speelt soms ook sluiproutes nemen, en zo je dan alsnog voor de finish inhalen. Ook kan je niet meer snaken, dus zo is het ook moeilijker om 3 sterren voor een competitie te krijgen. Wat ik nog het beste vind is dat er een uitgebreide online modus in zit. (Uitgebreider dan Mario kart ds!) Zo kan je alle banen kiezen. Helaas heeft het spel naar mijn mening van nadelen: De missie mode is er uit gehaald en soms stuurt het stuur niet zoals jij wilt. Geef het een 8.9/10 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 soms stuurt het stuur niet zoals jij wilt. ? Hij stuur echt wel zoals je wilt sturen hoor. Mischien komt het door de zon? Of door de batterije? Reageren
Dexist Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 beste spel ooit! nu maar wachten op supersmash bros brawl!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.