Timos Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ik heb Fraps gedownload, en ik wil nu weten hoe ik een filmpje maak.. Kan iemand me helpen? Fraps is het programma om filmpjes te maken voor degene die dat niet weten Reageren
RTS Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Aan doen, spel opstarten (Vc bijvoorbeeld) Dan zie je boven cijfertjes in je beeld. Nu kan je op F9 drukken en gaan filmen (Als dat je hotkey is iig) Voor screenshots F11 volgens mij. Reageren
Timos Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ok dan hij doet het Bedankt! Maar, hij kan maar heel kort opnemen.. iets van 60 seconden, kan ik hier iets aan doen? Reageren
RTS Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ok dan hij doet het Bedankt! Maar, hij kan maar heel kort opnemen.. iets van 60 seconden, kan ik hier iets aan doen? Nope als het goed is 30sec. Kan langer maar dat moet je het kopen. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) Ik heb de full version, is echt handig alleen worden de bestanden wel groot. Als je ongeveer 5 minuten opneem zit je al rond de 1GB. Dat is wel nadeel, maar als je het dan in Windows Movie Maker zet, vervolgens opslaat als filmbestand zijn ze véél kleiner. Bewerkt: 7 februari 2005 door Baffie Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Wat kost zo'n "full version" ?? Reageren
Ken-D Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 20 a 30 euro na mijn herinnering. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik zou niet eens weten hoe duur die kost. Maarja, illegale rommel is hier verboden. Ik heb die $30 er niet voor over. Met de demo kan je alleen .bmp opslaan. met full-version .jpg en .png ook, het verschil is dat ze kleiner in grootte zijn. Met demo kan je 30 sec. opnemen, met full onbeperkt. Ik vond de voordelen té weining om de hele versie te kopen. Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Je kan ook een versie downloaden op GTAG waarmee je onbeperkt kan openemen alleen wel zonder geluid...deze gebruik ik vaak. Reageren
Timos Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 To Baffie Dus jij hebt hem niet gekocht maar heb hem toch? Hoe? Stuur me anders een Pm.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 To BaffieDus jij hebt hem niet gekocht maar heb hem toch? Hoe? Stuur me anders een Pm.. Dit begint al een beetje op warez request te lijken...je weet waarschijnlijk dat dit verboden is op dit forum...hier dus niet op verder gaan of het topic word gesloten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.