DenkaanHenk Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe ik een Xbox Live acount kan aanmaken? Want als ik op test connection klik dan staat erbij dat het niet gelukt is om verbinding te maken, en ik heb al vele dingen uitgeprobeerd met internetkabels. Ook via het modem enzo, een vriend van me zegt dat je een splitmodem of iets dergelijks nodig hebt waar je meerdere internetkabels kan instoppen. Kan iemand een link naar een Speedtouch splitmodem aan mij geven met een prijs en informatie erbij? Alvast Bedankt! Reageren
Jack-IV Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Je moet inderdaad via een LAN kabel je xbox naar je modem verbinden, maar de meeste huidige modems hebben wel verschillende aansluitingen.. Moest je niet zo'n modem hebben, kan je er hier wel vinden: http://www.speedtouch.nl/products_adsl.html Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Hmm toch maar eens aanschaffen dan, maar me Xbox 360 staat in de schuur en het modem is binnen. Dat word lastig met verbinden, moeten we toch 2 modems hebben. Eentje in de schuur en eentje in huis, in ieder geval dank! Edit: Me pa zegt dat ik een draadloze adapter voor de Xbox 360 nodig hebt, kost wel 80 euro. Lekker dan, mja die haal ik morgen dan wel even. Bewerkt: 14 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
Jack-IV Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hmm toch maar eens aanschaffen dan, maar me Xbox 360 staat in de schuur en het modem is binnen. Dat word lastig met verbinden, moeten we toch 2 modems hebben. Eentje in de schuur en eentje in huis, in ieder geval dank!Edit: Me pa zegt dat ik een draadloze adapter voor de Xbox 360 nodig hebt, kost wel 80 euro. Lekker dan, mja die haal ik morgen dan wel even. Als je via kabel verbindt, heb je die natuurlijk niet nodig.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Kabels is zo onhandig, dus ik hou het maar makkelijk. Heb zo'n draadloze adapter voor de Xbox 360 gekocht op bol.com, er staat dat het een 24 uurse levering is. Maar ik zie nog steeds geen busje ofzo, weet iemand hoe dat komt? Want ik wil een Xbox Live acount aanmaken en dan gelijk demo's kunnen downloaden. Edit: Laat maar, chaffeur is onderweg staat op de website van TNT post. Heb je mij weer met me ongeduldigheid. Edit 2: Alleen nog even codes instellen, het modem pakt 'ie'. More updates soon. Edit 3: Xbox Live is geinstaleerd, ben lekker demo's aan downen enzo. Bewerkt: 15 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.