Jump to content

Vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen ik ben op een spelletjes site geweest en dat mocht niet zeg maar hoe kan ik het zo verwijderen dat je het helemaal niks meer terug vind in mn hele pc?

Dus ook gedownloade dingen heb ik verwijderd maar weet niet of het helemaal eraf is.

Geplaatst:

Internet explorer:

Extra > Tabblad Algemeen > Browsergeschiedenis > Verwijder > Verwijder Tijdelijke & Geschiedenis.

Mozilla Firefox:

Geschiedenis > In Zijbalk Tonen > Klik met je rechter muisknop op 'Vandaag' (of de dag wanneer je het spel gespeeld hebt) en dan verwijder je de hele map.

Heb je een game gedownload?

Ga dan naar ''Deze Computer'' > Lokaal Station © > Program Files > Zoek de game op die je hebt gedownload. Als die er niet bijstaat is die weg.

Controleer ook of die nog op het Start menu zit.

Geplaatst:
Hoe kun je die Popups verwijderen?

Welke pop-ups bedoel je precies? Irritante pop-ups van online spelletjes bedoel je?

Ik raad je in dat geval aan om FireFox te downloaden. Het is gratis en legaal, en het blokkeerd vervelende pop-ups.

Mochten je pop-ups meer weg hebben van spyware, dan raad ik je aan om 'Windows Defender' te downloaden. Dit is een Anty-Spyware programma, die ervoor zorgt dat o.a pop-ups ten éérste weg blijven, en ten twééde geen spyware achterlaten op je pc, indien ze er toch doorheen komen.

Veel succes

Geplaatst:

Ik raad je ook aan om Mozilla Firefox te installeren.

Maar als jij last hebt van vele popups, raad ik je aan te controleren of popup blokkering wel ingeschakelt is.

popupblokkeringsb8.png

Bij mij staat er ''popup blokkering uitschakelen''. Als dit er bij jou ook staat, moet je niks doen. Als er inschakelen bij jou staat, druk je erop om het inteschakelen.

Geplaatst:

Ik bedoel die pop ups die je al hebt bijv 23 popups geblokeerd maar hoe kun je die verwijderen?

Geplaatst:
Ergens bij de internet-opties... Als je even kijkt heb je het zo gevonden...

Nope nog steeds niet kan iemand me snel ermee even helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...