sjaakminaak Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hallo, wat heb je nu eigenlijk nodig voor gta 4 behalve een ps3/xbox360. Een bepaalde tv, of nog iets anders speciaals. Laat ff horen Groeten Sjaak Reageren
studio dewolf Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Je kunt spelen met gewone tv. Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Zitten daar nog verdere storingen aan vast. Reageren
Jay; Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een joystick is altijd handig. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nee. Als je op je PS3/X360 op een normale TV kunt afspelen dan kan IV dat ook. Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een nieuwere tv is natuurlijk het mooist om op te splen (ben eff de naam kwijt ),maar het kan ook gewoon op een oude tv Reageren
Tsirapo Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 mjah dat baarde mij ook altijd zorgen of mijn klein oud tv'tje wel goed genoeg was maar normaal is dat het enige dat je nodig hebt als je natuurlijk volop wil genieten van graphics en al die bazaar dan zal je je een high definition televisie moeten kopen. en misschien een dualshock 3 controller voor het geval R* de motion sensor ability niet kan laten uitschakelen in het optiemenu. (dit maar in het geval je echt geen weg op kan met motion sensoren enz eh ) Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een joystick is altijd handig. controler bedoel je een joystik is dat dingetje op je controler waarje aan kan draaien elektriciteit kan ook van pas komen Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 oke bedankt voor de reacties Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Een joystick is altijd handig. controler bedoel je een joystik is dat dingetje op je controler waarje aan kan draaien elektriciteit kan ook van pas komen Als iedereen zo blijft doorgaan dan kan ik het ook wel ff. Een console. Dat is pas handig. Maar laten we er maar over ophouden. Anders wordt dit topic gesloten omdat we te veel offtopic gaan. Bewerkt: 14 april 2008 door GTAGijsso Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 mjah dat baarde mij ook altijd zorgen of mijn klein oud tv'tje wel goed genoeg was maar normaal is dat het enige dat je nodig hebt als je natuurlijk volop wil genieten van graphics en al die bazaar dan zal je je een high definition televisie moeten kopen. en misschien een dualshock 3 controller voor het geval R* de motion sensor ability niet kan laten uitschakelen in het optiemenu. (dit maar in het geval je echt geen weg op kan met motion sensoren enz eh ) De dualshock3 controller heeft nogsteeds motionsensor's aan boord. (als je afbeelding ziet staat er ook op sixaxis en dualshock3) Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hallo, wat heb je nu eigenlijk nodig voor gta 4 behalve een ps3/xbox360.Een bepaalde tv, of nog iets anders speciaals. Laat ff horen Groeten Sjaak Een beamer, ja dat moet je beslist hebben, anders kan je GTA IV nooit spelen. Oh ja, een stoel, ja een stoel moet je ook hebben. Anders kan je niet zitten natuurlijk. Stom van me. En...uhm.... oh ja, een tafel ook wel eigenlijk. Waarom ? Nou, je moet toch ergens je drankjes op kunnen zetten, en chips ofzo. Ja dit zijn toch wel de vereisten voor GTA IV. Heb je een van die dingen niet, nou ehm....tja dan kun je GTA IV ab-so-luut niet spelen Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 morgen de 15de gaat rockstar social club open dus dat is zeker de moeite Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een nieuwere tv is natuurlijk het mooist om op te splen (ben eff de naam kwijt ),maar het kan ook gewoon op een oude tv LCD HD-TV ? Bedoel je dat ? Maar ff ontopic: Ik speel het op een LCD HD-TV 132 cm Sharp ! Op m'n PS3 is dat natuurlijk wel lekker. Maar opzich. Elke TV is wel geschikt, alleen het maakt het gamer minder leuk als je een kleine TV heb. Ciao Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.