Remcogangsta Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Een nieuwere tv is natuurlijk het mooist om op te splen (ben eff de naam kwijt ),maar het kan ook gewoon op een oude tv Full-HD is goede kwaliteit maar HD-Ready doet het ook wel goed ik zou geen goedkope Tv nemen van bijvoorbeeld 5 jaar oud. Remco Reageren
battle1970 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hallo, wat heb je nu eigenlijk nodig voor gta 4 behalve een ps3/xbox360.Een bepaalde tv, of nog iets anders speciaals. Laat ff horen Groeten Sjaak koffie of energie drank en eten... die nachten zonder slaap moet je wel kunnen overleven he ow ja en ongeveer 55euro voor je blue ray /DVD DL cdtje van gta iv Reageren
Remcogangsta Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik heb een zwart wit scherm Héel mooi beeld! Reageren
ecknine Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik ben van plan een HD-rdy tv te halen, is FullHD nu echte ZOVEEL verschil dan ? FullHD vind ik vrij duur tov HD-rdy :s Reageren
pim87 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Als je een niet al te grote TV wilt gaan kopen zou ik zelf voor HD-Ready gaan, heb zelf ook een scherm van 66cm van Samsung HD-Ready en met een HDMI kabeltje heb ik super beeld. Reageren
mattetoet Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik heb een samsung HD-ready, werkt prima en heeft schitterend beeld !!, binnenkort ga ik een samsung full-hd kopen, omdat ik een tweede tv nodig heb Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik heb een samsung HD-ready, werkt prima en heeft schitterend beeld !!, binnenkort ga ik een samsung full-hd kopen, omdat ik een tweede tv nodig heb Waarom heb jij 2 HD TV's nodig? Reageren
pim87 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 @ mattetoet: Welk model Samsung tv heb je nu dan? Ik heb deze : http://imagenes.solostocks.com/zoom/9/0/2/zoom_1962209.jpg Gekocht voor 550€ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.