DdJDean Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik ben van plan om aan het eind van het jaar een PS3 te kopen met GTA IV erbij. Mijn vriend heeft een Xbox360 en hij gaat GTA IV ook halen. Nou is mijn vraag: Ik speel GTA IV op PS3 maar is het dan ook mogelijk om tegen Xbox360 bezitters te spelen op de multiplayer, of alleen tegen PS3 bezitters? Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Alleen tegen ps3 bezitters omdat Xbox een ander soort is;dus een andere lan verbinding Reageren
sanfuck Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Alleen tegen ps3 bezitters omdat Xbox een ander soort is;dus een andere lan verbinding Is inderdaad niet mogelijk, XBOX bezitters maken gebruik van XBOX Live en PS3 bezitters maken gebruiken van PS networks, en deze 2 dingen zijn niet aan elkaar gekoppeld, Reageren
DdJDean Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Alleen tegen ps3 bezitters omdat Xbox een ander soort is;dus een andere lan verbinding Is inderdaad niet mogelijk, XBOX bezitters maken gebruik van XBOX Live en PS3 bezitters maken gebruiken van PS networks, en deze 2 dingen zijn niet aan elkaar gekoppeld, Jammer, ik wou mijn vriend wel eens even inmaken In ieder geval, enorm bedankt Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik weet, ik ben een fanboy; maar PS3..Goede keus! En nee, dat kan niet. Reden: Ander netwerk. Maar dat is al boven mij gepost Ciao Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Alleen tegen ps3 bezitters omdat Xbox een ander soort is;dus een andere lan verbinding Is inderdaad niet mogelijk, XBOX bezitters maken gebruik van XBOX Live en PS3 bezitters maken gebruiken van PS networks, en deze 2 dingen zijn niet aan elkaar gekoppeld, Jammer, ik wou mijn vriend wel eens even inmaken In ieder geval, enorm bedankt Miss dan toch een xbox halen als je dat graag wil... Maar ik denk dat je zonder je vriend, evenveel lol gaat beleven in GTA IV op de Playstaytion 3 als op de xbox 360 In dit topic staan PSN ID's. Dus je zult iedergeval wel een Nederlander terugvinden als je die als vriend toevoegd Reageren
Biocount Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ze zijn wel bezig met het testen van cross .............. (nog iets) Dat maakt het mogenlijk om tegen mensen tespelen die het op de pc, ps3 of xbox spelen. Maar van wat ik weet is er nog geen game die het heeft. Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Alleen tegen ps3 bezitters omdat Xbox een ander soort is;dus een andere lan verbinding Is inderdaad niet mogelijk, XBOX bezitters maken gebruik van XBOX Live en PS3 bezitters maken gebruiken van PS networks, en deze 2 dingen zijn niet aan elkaar gekoppeld, Jammer, ik wou mijn vriend wel eens even inmaken In ieder geval, enorm bedankt Graag gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.