Jump to content

E107: Templates

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik ben bezig met een E107 website. Nu wou ik vragen hoe moeilijk het is om een template te maken voor dit systeem. Eigenlijk precies hetzelfde model als de oude GTAGames.nl E107 thema alleen dan wel andere kleuren maar dezelfde soort menu's. Wie heeft hier ervaring mee of wil me helpen of iets anders?!?

Alvast heel erg bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:

OP E107.nl zijn er veel leden die er ervaring van hebben. Ikzelf verdiep me nu ook in templates maken. Maar ik gebruik E107 niet meer en dus verdiep ik me daar ook niet meer in. Maar misschien ga ik ook weer met e107 werken en dus ook templates maken. Maar vraag het op e107.nl..

Geplaatst:
OP E107.nl zijn er veel leden die er ervaring van hebben. Ikzelf verdiep me nu ook in templates maken. Maar ik gebruik E107 niet meer en dus verdiep ik me daar ook niet meer in. Maar misschien ga ik ook weer met e107 werken en dus ook templates maken. Maar vraag het op e107.nl..

Hallo

Ik heb nu een website laten maken. Een simpel PHP websitje. Ik ga dan zelf dingen aanpassen etc. Ik heb ook al een eigen thema voor mijn website gemaakt (www.omardm.nl) van VCS.

Toch bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:

Wat je ook kan doen is dit:

Kies je beste template uit qua stijl die je ook wilt bewerken. Als je goed kijkt zie je dat dit eigenlijk voor een deel plaatjes (images) zijn die je ook terug kan vinden in je image map. Deze plaatjes kun je bewerken met een programma zoals Photoshop. Sla het op met dezelfde extensie als jou originele plaatje. Dit keer voeg je het toe in de de zelfde map (vervangen). Upload dit naar jou host en zie het resultaat. Natuurlijk moet je nog wel een paar dingen veranderen, zoals de achtergrond kleur, wat meestal geen plaatje is maar gewoon een code die je terug kan vinden in een bestand van je template. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...