Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik heb net Mozilla FireFox geinstalleerd, hij is lekker snel, maar kan iemand me even uitleggen waar alles precies zit. Want dit is de eerste keer dat ik dat gebruik Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Kan ik wel, wat wil je allemaal weten? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Kan ik wel, wat wil je allemaal weten? Waar alles zit en de tabbladen enz. en de favorieten enz Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) favorieten weet ik niet, maar je hebt wel bladwijzers, vind ik handiger. Daar heb je een speciale balk voor, rechtermuis klikken bovenin en zorg ervoor dat bladwijzerbalk staat aangevinkt. Dan op die balk rechtermuis klikken en je kan er 1 toevoegen. Een nieuw tabblad krijg je door ctrl + T in te drukken. Linksboven heb je groene pijlen, dat is vorige en volgende daarnaast een blauwe pijl, dat is pagina vernieuwen, Daarnaast heb je een huisje, en daar druk je op als je naar je startpagina wilt. Weet je nu genoeg? Bewerkt: 14 april 2008 door Kloep Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 favorieten weet ik niet, maar je hebt wel bladwijzers, vind ik handiger.Daar heb je een speciale balk voor, rechtermuis klikken bovenin en zorg ervoor dat bladwijzerbalk staat aangevinkt. Dan op die balk rechtermuis klikken en je kan er 1 toevoegen. Een nieuw tabblad krijg je door ctrl + T in te drukken. Linksboven heb je groene pijlen, dat is vorige en volgende daarnaast een blauwe pijl, dat is pagina vernieuwen, Daarnaast heb je een huisje, en daar druk je op als je naar je startpagina wilt. Weet je nu genoeg? Jep, Nog 1. Hoe kan ik dit weg halen?: Danke Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dat is je bladwijzerbalk Om bladwijzers weg te halen moet je rechtermuis klikken en dan verwijderen, hoe je ze toevoegd had ik al. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dat is je bladwijzerbalk Om bladwijzers weg te halen moet je rechtermuis klikken en dan verwijderen, hoe je ze toevoegd had ik al. Nee die hele balk, dus dat er niks staat Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Om die balk weg te halen, moet je rechtermuis klikken erop en dan bladwijzerbalk wegvinken. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Er staat alleen dit: Laat maar, moet op beeld, werkbalken, bladwijzer wegvinken Bewerkt: 14 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Bladwijzers zijn eigenlijk de favorieten van Firefox. Je kan ze ook bovenaan in het menu vinden. De Bladwijzerwerkbalk weghalen doe je met Beeld > Werkbalken en de betreffende balk aan te klikken, zodat deze uitgevinkt wordt. Ik raad je trouwens aan om eens naar de verschillende soorten Themes te kijken, want het standaarduiterlijk vindt niet iedereen even mooi. Kijk anders ook nog even bij de Add-ons, daar zitten ook leuke en handige software tussen. Succes en veel plezier! Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik had het eigenlijk over de bovenste balk, als je daar rechtermuis klikt, kan je hem wel wegvinken, maar goed. Het is nu iig gelukt. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Ik raad je trouwens aan om eens naar de verschillende soorten Themes te kijken, want het standaarduiterlijk vindt niet iedereen even mooi. Ik wil graag die zwarte die 2fast{0} ook heeft Kan iemand me die download link geven? Ik heb hem al gevonden, maar hij blijft gewoon het zelfde Bewerkt: 14 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Heb je firefox al herstart? zo ja, dan zou ik het probleem niet weten Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik wil graag die zwarte die 2fast{0} ook heeft Kan iemand me die download link geven? Ik heb hem al gevonden, maar hij blijft gewoon het zelfde In het menu bovenaan Extra > Add-ons > Thema's > Thema gebruiken. Waarschijnlijk zal Firefox (weer) opnieuw opgestart moeten worden, maar waarschijnlijk werkt hij dan wel. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Ik wil graag die zwarte die 2fast{0} ook heeft Kan iemand me die download link geven? Ik heb hem al gevonden, maar hij blijft gewoon het zelfde In het menu bovenaan Extra > Add-ons > Thema's > Thema gebruiken. Waarschijnlijk zal Firefox (weer) opnieuw opgestart moeten worden, maar waarschijnlijk werkt hij dan wel. Dank je, maar nou heb ik weer geen tabbladen, zodat ik maar 1 Mozilla heb... Laat maar, heb het allemaal, Allemaal hartelijk bedankt! :schater: :schater: Bewerkt: 14 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.