Jump to content

Mozilla FireFox

Recommended Posts

Geplaatst:

Bovenaan in het menu waar "Bestand", "Bewerken", enzovoort staat, staat ook een kopje "Help". Daar staat alle informatie die je nodig hebt voor het gebruik en personaliseren van FireFox. Lees dat even door, scheelt een hoop zoek en uitprobeer werk..

Verplaatst naar Software.

Geplaatst:

Ander probleem. Ik zit nu op Exployer, omdat ik niet met FireFox op GTAF kan. Ik krijg dat deze error:

reuswfapl3.png

Eerder had ik daar geen last van maar nu wel, en ik moet dan 2 uur wachten voordat hij het weer goed doet. Iemand een oplossing :cry:

Geplaatst:

Probeer je cookies te verwijderen door Extra > Privégegevens opruimen. Waarschijnlijk werkt een cookie niet (goed) meer.

Geplaatst:

Ik zit ook met een vraagje over FireFox, hoe zet je die als standaard internet browser? Ik heb hem nog maar net geïnstalleerd. ;)

Geplaatst:
Ik zit ook met een vraagje over FireFox, hoe zet je die als standaard internet browser? Ik heb hem nog maar net geïnstalleerd. ;)

Jah, Hotmail is bij mij ook nog IE :duh:

Geplaatst:

Ga in het menu naar Extra > Opties > Altijd controleren of Firefox de standaard browser is > Nu controleren. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal hij vragen of je Firefox als standaard browser wil instellen. Klik vervolgens op Ja. Succes! :)

Geplaatst:
Ga in het menu naar Extra > Opties > Altijd controleren of Firefox de standaard browser is > Nu controleren. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal hij vragen of je Firefox als standaard browser wil instellen. Klik vervolgens op Ja. Succes! :)

Bedankt! :Y Het is gelukt! :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...